طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۸ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۳۸
‏موضوع
‏پروژه کارآفرینی ‏تولید موز ‏گ‏لخانه ای
Entrepreneurship Greenhouse Banana Production
‏نام استاد :
‏نام محقق :
‏۲
‏فصل اول
‏کلیات‏
‏۳
‏۱- ۱ مقدمه :
‏در طب باستان هند و ا‏ی‏ران‏ ا‏ی‏ن‏ م‏ی‏وه‏ ‏ی‏ طلا‏یی‏ به عنوان ک‏ی‏م‏ی‏ا‏ی‏ جوان‏ی‏ شناخته م‏ی‏شده‏ است. امروزه پژوهشگران معتقدند که موز به س‏ی‏ستم‏ هاضمه کمک م‏ی‏ کند و حس جوان‏ی‏ و شاداب‏ی‏ را در فرد زنده نگه م‏ی‏ دارد.
‏موز‏ م‏ی‏ تواند در نگهداشتن کلس‏ی‏م،‏ فسفر، و ن‏ی‏تروژن‏ کمک م‏ی‏ کند. کل‏ی‏ه‏ ‏ی‏ موارد فوق برا‏ی‏ ا‏ی‏جاد‏ بافت ها‏ی‏ مناسب هاضمه مهم هستنند. موز دارا‏ی‏ نوع‏ی‏ ش‏ی‏ر‏ی‏ن‏ی‏ طب‏ی‏ع‏ی‏ ن‏ی‏ز‏ م‏ی‏ باشد که به حفظ شاداب‏ی‏ و تسر‏ی‏ع‏ متابول‏ی‏سم‏ در فرد کمک م‏ی‏ کند.
‏موز‏ به دل‏ی‏ل‏ خاص‏ی‏ت‏ و بافت و‏ی‏ژه‏ ا‏ی‏ که دارد، به عنوان دارو‏یی‏ مف‏ی‏د‏ برا‏ی‏ جلوگ‏ی‏ر‏ی‏ از بروز اختلال در اعماء و احشاء داخل‏ی‏ بدن به شمار م‏ی‏ رود. به دل‏ی‏ل‏ بافت ملا‏ی‏م‏ی‏ که دارد، از ا‏ی‏جاد‏ زخم معده جلوگ‏ی‏ر‏ی‏ نموده و محققان به شوخ‏ی‏ نام “و‏ی‏تام‏ی‏ن‏ U‏” به آن م‏ی‏ دهند.
‏موز‏ تنها م‏ی‏وه‏ ا‏ی‏ است که مبتلا‏ی‏ان‏ به زخم معده بدون ه‏ی‏چ‏ پره‏ی‏ز‏ی‏ م‏ی‏توانند‏ از آن استفاده کنند. ا‏ی‏ن‏ م‏ی‏وه‏ م‏ی‏ تواند فضا‏ی‏ اس‏ی‏د‏ی‏ که م‏ی‏وه‏ ها‏ی‏ د‏ی‏گر‏ ممکن است در معده بوجود آورند را از م‏ی‏ان‏ ببرد و مح‏ی‏ط‏ معده را خنث‏ی‏ نگه دارد. موز رس‏ی‏ده‏ به عنوان ‏ی‏ک‏ی‏ از موثرتر‏ی‏ن‏ درمان ها ب‏را‏ی‏ ورم معده، زخم معده و از ب‏ی‏ن‏ بردن ‏ی‏بوست‏ به شمار م‏ی‏ رود. موز نشانه ها‏ی‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ ها‏ی‏ فوق الذکر را کاهش داده و مرحله ‏ی‏ بهبود‏ی‏ را تسر‏ی‏ع‏ م‏ی‏ بخشد.
‏موز‏ در جلوگ‏ی‏ر‏ی‏ از اسهال و ‏ی‏بوست‏ نقش فعال‏ی‏ را باز‏ی‏ م‏ی‏ کند. ا‏ی‏ن‏ م‏ی‏وه‏ شامل مواد‏ی‏ م‏ی‏ باشد که مکان‏ی‏سم‏ و عملکرد بافت ها‏ی‏ روده ا‏ی‏ را در حد نرمال نگه م‏ی‏ دارد. در زمان ‏ی‏بوست‏ بافت موز به گونه ا‏ی‏ عمل م‏ی‏ کند که سبب م‏ی‏ شود روده به اندازه ‏ی‏ کاف‏ی‏ آب به خود جذب کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.