طرح توجیهی و کارآفرینی احداث شرکت تولید و مونتاژ کامپیوتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح توجیهی و کارآفرینی احداث شرکت تولید و مونتاژ کامپیوتر دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی و کارآفرینی احداث شرکت تولید و مونتاژ کامپیوتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی احداث شرکت تولید و مونتاژ کامپیوتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی و کارآفرینی احداث شرکت تولید و مونتاژ کامپیوتر :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۸ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۳۸
‏موضوع
‏پروژه کارآفرینی تولید ‏و مونتاژ کامپیوتر
‏نام ا‏ستاد :
‏نام محقق :
‏۲
‏فصل اول
‏کلیات
‏۳
‏۱- ۱ مقدمه :
‏کامپیوتر در بدو امر بخاطر انجام عملیات محاسباتی اختراع شد و ‏مخترعان آن فکر نمی‌کردند که روزی کاربردهای اداری آن بسیار بیشتر از کاربردهای ‏محاسباتی و علمی بشود. اما امروزه با توجه به گسترش شبکه‌های محلی و شبکه جهانی ‏اینترنت، در تمام کشورهای پیشرفته دنیا، کامپیوتر جزو غیر قابل حذف میز هر کارمندی ‏شده است.
‏مزایای استفاده از سیستم‌های کامپیوتری و شبکه‌های محلی امری است که ‏برای تمام مدیران موفق ثابت شده است و در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا یک چیز عادی ‏محسوب می‌شود. این مسئله راه خود را به کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته نیز ‏باز کرده است و هر کجا مدیری به دنبال پیشرفت سازمانش است یکی از اولین مواردی که ‏احساس نیاز می‌کند استفاده از تکنولوژی کامپیوتر و اتوماسیون کردن نظام اداری، مالی ‏و سازمانی زیر نظرش می‌باشد. در سال‌های اخیر با گسترش روز‌افزون شبکه اینترنت ‏و کاربرد آن در سطح جهان، استفاده از آن نیز مورد توجه بسیاری از مدیران قرار گرفته ‏است. شبکه اینترنت به دنبال خود نوع جدید از تکنولوژی ارائه می‌کند که می‌تواند حتی ‏فرهنگ یک سازمان را تغییر بدهد. یکی از تغییرات اساسی این فرهنگ را می‌توان فرهنگ «‏مدیریت نزدیک از راه ‌دور» نام برد. در این نوع مدیریت هر چند ممکن است فاصله ‏فیزیکی مدیر از زیر دستانشان صد‌‌ها و یا هزارها برابر شده باشد، ولی فاصله معنوی و ‏تاثیرگذاری بسیار نزدیک شده است(در واقع به نزدیک صفحه کامپیوتر شخص).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.