بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات دارای ۱۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

أ
‏بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
فهرست مطالب
‏ عنوان صفحه
فصل اول: طرح تحقیق ۱
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ بیان مساله ۲
۱-۳ اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق ۴
۱-۴ مبانی نظری تحقیق ۵
۱-۵ مدل عملیاتی تحقیق ۷
۱-۶ اهداف تحقیق ۷
۱-۷ فرضیه های تحقیق ۸
۱-۸ تعریف متغیرهای تحقیق ۸
۱-۹ قلمرو ۹
– قلمرو زمانی ۹
– قلمرو مکانی ۱۰
– قلمرو موضوعی ۱۰
فصل دوم ۱۱
مرور منابع، ادبیات و پیشینه تحقیق ۱۱
۲-۱ مقدمه ۱۲
۲-۲ توصیف برخی مفاهیم ۱۳
ب
۲-۲-۱ بیمه ۱۳
۲-۲-۲ بیمه جامع زندگی ۱۳
۲-۲-۳ فروش ۱۳
۲-۲-۴ تبلیغات ۱۳
۲-۳ بازار ۱۴
۲-۳-۱ بازارهای خودکفا ۱۵
۲-۳-۲ بازارهای غیرمتمرکز ۱۵
۲-۳-۳ بازارهای متمرکز ۱۶
۲-۴-۱ بازارگرایی ۱۷
۲-۴-۲ بازار شناسی ۱۷
۲-۴-۳ بازارسازی ۱۸
۲-۴-۵ بازارگردی ۱۹
۲-۴-۶ بازارسنجی ۱۹
۲-۴-۷ بازارداری ۲۰
۲-۴-۸ بازارگرمی ۲۱
۲-۴-۹ بازارگردانی ۲۱
۲-۴-۱۰ بازاریابی ۲۱
۲-۵ نقش اطلاعات بازاریابی ۲۲
۲-۶ شبکه فرصت بازار یا محصول ۲۳
۲-۶-۱ راهبرد نفوذ در بازار ۲۴
۲-۶-۲ راهبرد توسعه بازار ۲۴
ج
۲-۶-۳ راهبرد توسعه محصول ۲۴
۲-۶-۴ راهبرد متنوع (کالاهای جدید در بازارهای جدید) ۲۵
۲-۶-۵ مدیریت بازاریابی خدمات ۲۵
۲-۷ آمیخته بازاریابی خدماتی ۲۵
۲-۷-۱ محصول (خدمت). ۲۵
۲-۷-۲ قیمت ۲۶
۲-۷-۳ توزیع یا مکان ۲۷
۲-۷-۴ ترفیع ۲۸
۲-۸ چهار C ۲۹
۲-۹ کانالهای اصلی توزیع ۲۹
۲-۹-۱ توزیع محصولات مصرفی ۳۰
۲-۹-۲ توزیع محصولات صنعتی ۳۰
۲-۱۰ فروش ۳۲
۲-۱۱ تاریخچه بیمه های بازرگانی ۳۳
۲-۱۱-۱ مقدمه ۳۳
۲-۱۲ تاریخچه بیمه ۳۳
۲-۱۳ تاریخچه بیمه در ایران ۳۴
۲-۱۵ بیمه های بازرگانی ۳۷
۲-۱۶ تاریخچه و توسعه بیمه های اشخاص ۴۱
۲-۱۷ بیمه های عمر و زندگی ۴۲
۲-۱۸ فایده عملی بیمه عمر ۴۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.