پاورپوینت انگیزه های بینادی روانشناسی هیلگارد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت انگیزه های بینادی روانشناسی هیلگارد دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت انگیزه های بینادی روانشناسی هیلگارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت انگیزه های بینادی روانشناسی هیلگارد :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۳ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

استاد مربوطه: تهیه کننده: موضوع : انگیزه های بینادی روانشناسی هیلگارد
انگیز ه های بنیادی
انگیزش مجموعه شرایطی است که به رفتار نیرو می دهد و به آن جهت می بخشد . علل انگیزش شامل گستره ی است از رویدادهای فیزیولوژیکی درون بدن و مغز تا فرهنگی و تعادل اجتماعی . در مورد انگیزش های پایه روانشناسان بین دو نوع انگیزش تماین قائل می شوند. نظریه های سابقی که بر نقش عوامل درون در انگیزش تاکید دارد.
بعضی از سابق های درونی مانند سابق های مرتبط با گرسنگی یا تشنگی، بازتاب نیازهای پایه ای فیزیولوژیک اند. در سوی دیگر نظریه های مثوقی انگیزش قرار دارند .غذا، آشامیدنی، احترام و پول و پادش همگی مثوقهایی که هدف انگیزش محسوب می شوند. بعضی مثوق ها تقویت کننده ی نخستین هستند چون بدون یادگیری قبلی در نقش پاداش عمل می کنند مثوقهای دیگر تقویت کننده ی ثانوی هستند و اثر بخش آن ماناش از یادگیری نوعی رابطه بین آنها و سایر رویدادهاست.
پاداش و انگیزش تشویقی
انگیزش از حالت هیجانی برخوردار است یعنی می تواند لذت یا تا تنشنودی راایجاد کند. نقش لذت را در تشکیل دهی رفتار می توان نوعی «پول مشترک » روانی دانست که از شما هر عمل را مشخص می کند . لذت از محرکهای ناشی می شود که به توان زنده ماندن ما و فرزندان ما می افزاید . رنج و ناکامی دانش از روید ادهایی است که بقای مارا تهدید می کنند. در مغز نوعی نظام «پولی مشترک عصبی» برای ما آشکار وجود دارد . این پول مشترک عصبی با دستگاه دو پامینی مزولیمبیک ارتباط دارد. نور و نهای این دستگاه در بخش فوقانی …. مغز و آکسون های آن ها تا پیش مغز کشیده شده است . کار کرد دستگاه دوپامینی مزولیمبیک نقش مهمی در جنبش انگیزش پاداشها این دستگاه مستقیما ایجاد لذت نمی کند بلکه شخصی را به تکرار رویدادهایی که سبب افزایش لذت می شوند سوق می دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.