پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏تجارت‏ ‏الکترونیک‏ ‏و‏ ‏خرید‏ ‏اینترنتی
‏اینترنت
‏۲-۲- ‏تجارت‏ ‏الکترونیک‏
‏۲-۳- ‏مراحل‏ ‏تجارت‏ ‏الکترونیک
‏۲-۳-۱- ‏چند‏ ‏مدل‏ ‏تجاری‏ ‏در‏ ‏تجارت‏ ‏الکترونیک
‏۲-۳-۲- ‏فروشگاه‏ ‏ها
‏۲-۳-۳- ‏گروه‏ ‏سوم‏( ‏بازار‏)
‏۲-۳-۴- ‏جوامع‏ ‏مجازی
‏۲-۳-۵- ‏ارائه‏ ‏دهنده‏ ‏خدمات‏ ‏زنجیره‏ ‏ای‏- ‏ارزشی
‏۲-۳-۶- ‏حراج‏ ‏یا‏ ‏مزایده‏ ‏الکترونیکی
‏تجارت‏ ‏الکترونیکی‏ ‏از‏ ‏نوع‏ ‏تجارت‏ ‏با‏ ‏مشتری‏ ‏یا‏ ‏معامله‏ ‏با‏ ‏مصرف‏ ‏کننده‏ (B2C‏)
‏۲-۴- ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیک‏: ‏برقراری‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتریان
‏۲-۵- ‏بازاریابی‏ ‏اینترنتی‏ – ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیک‏
‏۲-۶- ‏مدیریت‏ ‏روابط‏ ‏مشتری‏ ‏در‏ ‏بازار‏ ‏الکترونیک
‏۲-۷- ‏خدمات‏ ‏موسسه‏ ‏ای
‏۲-۸- ‏خدمات‏ ‏مشتری‏ ‏مداری
‏۲-۹- ‏تاثیر‏ ‏طرح‏ ‏و‏ ‏کارایی‏ ‏وب‏ ‏سایت‏ ‏در‏ ‏خرید‏ ‏اینترنتی
‏۲-۱۰- ‏مزایای‏ ‏خرید‏ ‏اینترنتی
‏۲-۱۱- ‏معایب‏ ‏خرید‏ ‏اینترنتی‏
‏۲-۱۶- ‏پیشینه‏ ‏تحقیق
‏۲-۱۶-۱- ‏پیشینه‏ ‏تحقیقات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏در‏ ‏داخل‏ ‏کشور
‏۲-۱۶-۲- ‏پیشینه‏ ‏تحقیقات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏در‏ ‏خارج‏ ‏از‏ ‏کشور
‏پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
فهرست‏ ‏منابع
‏تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
‏اینترنت
‏مفهوم ‏اینترنت ‏در ‏اوایل ‏دهه ‏۱۹۶۰ ‏برای ‏بخش ‏دفاعی ‏ایالات ‏متحده ‏بعنوان ‏روشی ‏برای ‏حفظ ‏ارتباطاتی ‏که ‏در ‏نتیجه ‏یک ‏حمله ‏اتمی ‏از ‏بین ‏رفته ‏بود ‏به ‏کار ‏برده ‏شد. ‏در ‏سال ‏۱۹۶۲ ‏یک ‏شرکت ‏یک ‏تکنولوژی ‏مهم ‏در ‏ارسال ‏داده ‏ها ‏را ‏به ‏صورت ‏بسته ‏های ‏مجزا ‏دریافت ‏که ‏بعداً ‏یک ‏معیارالزامی ‏برای ‏اینترنت ‏شد‏ (‏جفریور ‏دیگران،‏۲۰۰۱).
‏در ‏سال ‏۱۹۶۹ ‏آژانس ‏مطالعات ‏عالی ‏کار ‏خود ‏را ‏شروع ‏کرد ‏که ‏هدفش ‏ساختن ‏یک ‏شبکه ‏ای ‏بود ‏که ‏محققان ‏از ‏دانشگاههای ‏مختلف ‏قادر ‏باشند ‏که ‏با ‏هم ‏صحبت ‏کنند ‏(‏تریپر، ‏۲۰۰۰). ‏سرانجام ‏در ‏سال ‏۱۹۸۳ ‏آن ‏به ‏شبکه ‏نظامی ‏تبدیل ‏شد ‏بدین ‏صورت ‏که ‏این ‏شبکه ‏برای ‏بخش ‏کشوری ‏و ‏غیرنظامی ‏اختصاص ‏یافت ‏(‏جفری ‏و ‏دیگران، ‏۲۰۰۱).
‏شبکه ‏مذکور ‏در ‏نیمه ‏های ‏دهه ‏۸۰ ‏تجدید ‏گردید ‏و ‏شبکه ‏بنیاد ‏ملی ‏علم ‏نامیده ‏شد ‏در ‏طول ‏آن ‏مدت ‏بسیاری ‏از ‏شبکه ‏های ‏دانشگاهی ‏آمریکایی ‏و ‏اروپایی ‏به ‏شبکه ‏اصلی ‏متصل ‏گردیدند‏(‏سیسون،‏۲۰۰۰).
‏در ‏سال ‏۱۹۸۹ ‏فیزیکدانان ‏کشور ‏سوئیس ‏آزمایشگاه ‏اروپایی ‏فیزیکی ‏به ‏ریاست ‏بیرنز ‏یک ‏روش ‏تخیلی ‏موثر ‏و ‏کارائی ‏را ‏برای ‏گروه ‏های ‏خبری ‏پراکنده ‏در ‏نواحی ‏جغرافیایی ‏مختلف ‏برای ‏تبادل ‏اطلاعات ‏با ‏تعریف ‏پروتکل ‏ابررسانه ‏،پروتکل ‏انتقال ‏مافوق ‏متن، ‏سند ‏متنی ‏استاندارد، ‏و ‏زبان ‏برنامه ‏نویسی ‏بوجود ‏آوردند ‏و ‏این ‏مبنا ‏و ‏اساسی ‏شد ‏برای ‏شبکه ‏گسترده ‏جهانی ‏که ‏در ‏حال ‏حاضر ‏مشهورترین ‏و ‏عمومی ‏ترین ‏بخش ‏اینترنت ‏می ‏باشد ‏(‏جفری ‏و ‏دیگران، ‏۲۰۰۱) ‏در ‏اوایل ‏دهه ‏۱۹۹۰ ‏شبکه ‏گسترده ‏جهانی ‏به ‏کار ‏برده ‏شد ‏و ‏این ‏امر ‏به ‏کامپیوترها ‏این ‏اجازه ‏را
‏داد ‏که ‏به ‏چند ‏رسانه ‏مثل ‏سند ‏متنی، ‏نوشته ‏های ‏تصویری، ‏ویدئوها ‏و… ‏دسترسی ‏داشته ‏باشند‏. ‏در ‏۱۹۹۳ ‏یک ‏تکه ‏جدیدی ‏از ‏نرم ‏افزاری ‏که ‏موزایک ‏نامیده ‏می ‏شود ‏بوجود ‏آمد ‏که ‏بوسیله ‏گروهی ‏بنام ‏ماکر ‏اندرسون ‏یک ‏دانشجوی ‏۲۲ ‏ساله ‏در ‏دانشگاه ‏ایلی ‏نویز ‏رهبری ‏می ‏شد، ‏و ‏این ‏اولین ‏نرم ‏افزار ‏مرورگر ‏اینترنتی ‏بود‏. ‏این ‏نرم ‏افزار ‏بصورت ‏یک ‏وجه ‏مشترکی ‏به ‏کار ‏برده ‏شد ‏که ‏به ‏کاربران ‏کامپیوترهای ‏ویندوز،اَپِل ‏مکینتاش ‏و… ‏اجازه ‏کار ‏می ‏داد‏ (‏جفری ‏و ‏دیگران، ‏۲۰۰۱).
‏در ‏سال ‏۱۹۹۴‏نتس ‏کاپ ‏یک ‏مرورگر ‏شبکه ‏ای ‏که ‏مجهز ‏به ‏موتور ‏جستجو ‏بود ‏توسط ‏همان ‏گروه ‏ارائه ‏شد. ‏آنها ‏سیاست ‏های ‏قیمت ‏گذاری ‏و ‏بازاریابی ‏را ‏اتخاذ ‏کردند ‏که ‏به ‏نتس ‏کاپ ‏در ‏کوتاه ‏مدت ‏حق ‏انحصاری ‏در ‏میان ‏کاربران ‏می ‏داد‏. ‏مرورگرهای ‏دیگر ‏مثل ‏اینترنت ‏اکسپلورر ‏هم ‏توسط ‏شرکت ‏مایکروسافت ‏ارائه ‏شد ‏که ‏برجستگی ‏زیادی ‏از ‏خود ‏نشان ‏داد. ‏همچنین، ‏با ‏ترکیب ‏و ‏پیوستگی ‏مرورگر ‏شبکه ‏ای، ‏بسیاری ‏از ‏وب ‏سایت ‏ها، ‏جستجوی ‏کلمات ‏کلیدی ‏را ‏تسهیل ‏نمودند ‏که ‏از ‏آنها ‏تعدادی ‏دیگر ‏از ‏مرورگرها ‏مثل ‏یاهو ‏بوجود ‏آمدند‏. ‏با ‏این ‏وجود، ‏بسیاری ‏از ‏شرکت ‏های ‏اینترنتی ‏با ‏تبلیغ ‏در ‏صفحه ‏خانگی ‏یک ‏موتور ‏جستجو ‏بازدیدکنندگان ‏زیادی ‏را ‏جذب ‏کردند. ‏این ‏یک ‏تاکتیکی ‏بود ‏که ‏توسط ‏آمازون ‏بطور ‏گسترده ‏مورد ‏استفاده ‏قرار ‏گرفت‏ (‏باندیو،‏۲۰۰۲).
‏بسیاری ‏از ‏شرکت ‏ها ‏هم ‏اکنون ‏صفحه ‏خانگی ‏خود ‏را ‏دارند ‏و ‏در ‏بیشتر ‏موارد ‏قابل ‏پیش ‏بینی ‏هستند ‏مثل ‏ایبی ‏که ‏به ‏مصرف ‏کننده ‏اجازه ‏می ‏دهد ‏تا ‏بدون ‏نیاز ‏به ‏جستجو ‏مستقیماً ‏به ‏وب ‏سایت ‏دسترسی ‏پیدا ‏کند.امروزه ‏اینترنت ‏برای ‏همه ‏کسانی ‏که ‏آرزوی ‏استفاده ‏از ‏آن ‏را ‏در ‏سرتاسر ‏جهان ‏دارند ‏وجود ‏دارد‏. ‏اینترنت ‏و ‏شبکه ‏گسترده ‏جهانی ‏با ‏تغییرات ‏عمیق ‏و ‏شگفت ‏آور ‏در ‏دنیای ‏تجارت ‏تحول ‏دیگری ‏را ‏آغاز ‏کردند ‏(‏باندیو،‏۲۰۰۲). ‏امروزه ‏اینترنت ‏نه ‏تنها ‏تکنولوژی ‏را ‏آورده ‏بلکه ‏روش ‏های ‏متفاوت ‏انجام ‏کارها ‏را ‏در ‏دنیای ‏گسترده ‏تحت ‏تاثیر ‏قرار ‏داده ‏است.
‏در ‏حال ‏حاضر ‏دانشگاه ‏ها ‏می ‏توانند ‏به ‏گروهی ‏از ‏دانشجویان ‏بین ‏المللی ‏آموزش ‏دهند ‏و ‏درس ‏ارائه ‏کنند، ‏گروههای ‏متفرق ‏اعم ‏از ‏کارگران ‏می ‏توانند ‏با ‏استفاده ‏از ‏نرم ‏افزار ‏گروهی ‏که ‏بر ‏روی ‏اینترنت ‏قابل ‏اجرا ‏است ‏بر ‏روی ‏یک ‏پروژه ‏کار ‏کنند، ‏شرکت ‏های ‏چند ‏ملیتی ‏می ‏توانند ‏تولیدات ‏خود ‏را ‏با ‏قیمتی ‏ارزانتر ‏از ‏کار ‏به ‏کشورهای ‏دیگر ‏منتقل ‏کنند ‏وبا ‏آنها ‏در ‏تماس ‏باشند ‏و ‏افراد ‏عادی ‏می ‏توانند ‏با ‏دوستان ‏و ‏خویشاوندان ‏خود ‏در ‏سراسر ‏جهان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.