پاورپوینت راه های جذب تروریست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت راه های جذب تروریست دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت راه های جذب تروریست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت راه های جذب تروریست :

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت راه های جذب تروریست

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش
تعداد اسلاید: ۴۵
پاورپوینت کامل و آماده ارائه

قسمتی از متن

تروریسم که در فارسی از آن با عنوان هراس افکنی نیز نام برده می شود به معنای اعمال خشونت یا تهدید، جهت ترساندن و یا آسیب رساندن به شهروندان، حکومت و یا گروه ها و شخصیت های سیاسی با اهداف مشخص است؛ این پدیده پس از ۱۱ سپتامبر تبلور و عینیت بیشتری یافته است و جامعه جهانی بیش از پیش برای مقابله با آن بسیج شده است.

مبنای عملکرد نظام بین المللی در مبارزه با این پدیده شوم، در قالب های نظامی، اقتصادی، تبلیغاتی، دیپلماتیک و… می باشد.

یکی از اصلی ترین روش ها و بایسته های مبارزه با تروریسم، شناسایی دقیق این پدیده است که مراکز آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی انجام این مهم را برعهده دارند.

مصادیق تروریسم

مصادیق تروریسم
۱- هر گونه حرکت و مبارزه مسلحانه و خشونت بار و غیر دمکراتیک بر علیه حکومت های قانونی از مصادیق تروریسم است. حکومت قانونی، حکومتی است که متکی بر خواست و اراده مردم، قدرت را به دست گرفته و مبتنی بر قانون و عدم نقض حقوق شناخته شده بشر، به حاکمیت خود ادامه می‌دهد.
۲- امروز رابطه‌ای وثیق و تنگاتنگ میان قاچاق مواد مخدر و تروریسم بین الملل بوجود آمده است، آن چنانکه کلیه گروه‌های تروریستی در جهان از ۱۹M در کلمبیا و راه درخشان در پرو گرفته تا القاعده و طالبان در افغانستان، یا خود مستقیما قاچاق و ترافیک مواد مخدر را بعهده دارند و یا از طریق شبکه‌های مافیای تجارت مواد مخدر، تامین مالی می‌شوند. لذا کلیه جریانات سیاسی و یا شبه نظامی (میلیشیا) و یا چریکی که به هر طریقی متصل به تجارت مواد مخدر در دنیا باشند، بدون هیچگونه بحثی پیرامون حقانیت و یا عدم حقانیت آن ها، از حلقه‌های متصل و به هم پیوسته تروریسم جنایتکار بین الملل به حساب می‌آیند.

و…

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.