تعدیل ناسازگاری از طریق یادگیری در تصمیم گیری گروهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعدیل ناسازگاری از طریق یادگیری در تصمیم گیری گروهی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعدیل ناسازگاری از طریق یادگیری در تصمیم گیری گروهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعدیل ناسازگاری از طریق یادگیری در تصمیم گیری گروهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعدیل ناسازگاری از طریق یادگیری در تصمیم گیری گروهی :

مقدمه
از تصمیم گیری گروهی، به دلیل محدودیت پایه های اطلاعاتی و دانش فردی یا به دلیل قانون تصمیم ، یک تصمیم گیرند. به تنهایی ممکن است توانایی ارزیابی آلترناتیوهای انتخابی رانداشتند.
این شرایط می تواند به ناسازگاری در نقطه تصمیم گیری گروهی منجر شد و این ناسازگاری ها تحت رویکرد های موجود به دشواری تعدیل می گردند.
بر مبنای Rough set theory ، ما رویکرد جدیدی را پیشنهاد می‌دهیم که ۲ نوع تکنیک یادگیری را همگرا می کند. این رویکرد ابتدا یک رویه یادگیری ماشینی رابکار میگیرد که آلترناتیوهای ممکن را از تصمیم گیرندگانی که در حال حاضر در مجموعه جایگزین تصمیم گیرنده داده شده نیستند، استخراج می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.