پاورپوینت مسئولیت های اجتماعی مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مسئولیت های اجتماعی مدیران دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مسئولیت های اجتماعی مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مسئولیت های اجتماعی مدیران :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

مسئولیت های اجتماعی مدیران
مقدمه
هماهنگی کوششهای ضروری برای یک نظام همکاری نیاز به یک نظام سازمانی ارتباط ها دارد. چنین نظامی از ارتباط ها وکانون ها یا نقطه های به هم پیوستن را در بر دارد و این نظام تنها زمانی به کار می پردازد که این کانون ها از سوی اشخاصی که مدیران خوانده می شوند در اختیار گرفته شوند.از این رو می توان گفت که وظیفه های مدیران خدمت کردن به عنوان کانال های ارتبا طی تا جایی است که ارتباط ها باید از پایگا ههای مرکزی عبور کنند. اما از ان جا که هدف نظام ارتباطی هم اهنگ کردن همه ی جنبه های سازمان است چنین پی برده می شود که وظیفه های مدیران به همه ی کارهای ضروری برای نشاط و سر زندگی و دوام وپایندگی یک سازمان مربوط می شود و دست کم تا جایی که
این کارها باید از راه هم اهنگی رسمی انجام پذیرند چنین است.
گر چه مهم است بدانیم همه ی کاری از سوی اشخاصی که پایگاه های مدیریت را اشغال می کنند به وظیفه های مدیریت که هم اهنگ کردن کوشش ها ی دیگران است پیوستگی ندارد.بخشی از کار چنین اشخاصی گر چه کار سازمانی است ولی کار مدیریت به شمار نمی اید. برای نمونه اگر رئیس یک شرکت خود به طور شخصی به فروش فراورده های شرکتش بپردازد یا در نوعی از کار ساخت به کار مشغول شود این گونه کارها خدمات مدیریت به شمار نمی ایند.
احتمال دارد که همه ی مدیران بخش در خور توجهی از کارهای غیر مدیریت را انجام دهند. گاهی از وقتها این کار دارای ارزش بیشتری از کار مدیریت انهاست. این در هم امیختن وظیفه ها یک امر کاستن از دشواری کار است و بیشتر به سبب صرفه جویی است.
زیرا نادر بودن تواناییها چنین امری را پدید می اورد یا شاید دلیل های دیگری برای ان وجود دارد. گر چه در نتیجه ی در هم اویختن وظیفه های مدیریت با وظیفه های غیر مدیریت در عمل دشوار است که تنها با سنجش عنوان های شغلی یا وظیفه های اسمی بتوان روش های مقایسه ای کار مدیر را در سازمان های جداگانه تعیین کرد.اگر منظور ما از وظیفه های مدیران کار تخصصی نگه داری نظام های کوشش همکاری است ما می توانیم به خوبی توجه خود را به هدف های کلی و عمومی معطوف داشته و در یابیم که چه کاری باید در ان زمینه صورت گیرد و پس از ان هر گاه مطلوب باشد مشخص کنیم چه کسی ان کار را در سازمان به خصوص بر عهده دارد.
این به ویژه درست است زیرا کار مدیریت خود اغلب به گونه ای پیچیده سازمان یافته است.در یک سازمان میان اندازه ممکن است یک صد نفر باشند که برخی از وقت خود را در کار مدیریت صرف می کنند.در شماری از انها مانند ماشینها یا متصدیان ماشین تکثیر به هیچ عنوان در شمار مدیران قرار ندارند.با این همه کوششهای این اشخاص سازمان مدیریت را تشکیل می دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.