پاورپوینت تاریخ ایران و جهان (۱)جنگ های صلیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تاریخ ایران و جهان (۱)جنگ های صلیبی دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تاریخ ایران و جهان (۱)جنگ های صلیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تاریخ ایران و جهان (۱)جنگ های صلیبی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۲ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ ایران و جهان (۱)
جنگ های صلیبی
جنگ های صلیبی
وجه تسمیه
به جنگهایی که میان مسلمانان و مس ی حیان اروپایی در فاصله سالهای ۱۰۹۹ تا ۱۲۹۱ میلادی بوقوع پیوست و جنگجویان مس ی حی قرون وسط ا که برای تصرف بیت المقدس از اروپا حرکت کرده بودند بر روی لباس خود صلیب نقش کرده بودند جنگهای صلیبی می گویند.
دلایل شروع جنگ های صلیبی
۱- انتظار ظهور عیسی (ع)
عده ای از مسیحیان عقیده داشتند که پس از هزار سال حضرت مسیح (ع) ظهور خواهد کرد و این واقعه در شهر بیت المقدس رخ خواهد داد.
راهبان در این میان نقش زیادی داشتند .راهبی به نام پطرس ادعا کرد که در کلیسای ق ی امت خواب دید که عیسی به او می گوید: فرزند عزیزم پطرس ، برخیز و نزد بطریق من در بیت المقدس برو و نامه های نوشته شده ااو را برگیر و به دوستداران من برسان تا قبر را از دست این مشرکان رها سازند.
۲- افزایش جمعیت و بروز مشکلات اجتماعی در اروپا
به دلیل ورود اقوام مهاجر به اروپا این قاره دچار مشکل کمبود زمین مناسب برای کشاورزی شد .از طرفی ملک فئودال فقط به فرزند بزرگتر می رسید و دیگر پسران به شوالیه گری روی می آوردند، بنابراین بدلیل کمبود زمین و محدود بودن کشورگشایی در اروپا آنان به منطقه شام و فلسطین چشم دوختند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.