تحقیق در مورد موزه de young


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد موزه de young دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد موزه de young  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد موزه de young،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد موزه de young :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵ صفحه

قسمتی از متن word (..DOC) :

‏موزه de Young‏،‏ سانفرانسیسکــو- ایالات متحده‏
هرزوگ و دومورن‏    
‏موزه de Young‏، با نمای مسی و نه طبقه پیچدار، دور نمایی فوق العاده در خط آسمان سانفرانسیسکو ایجاد می کند و بر پارکGolden Gate ‏ ‏ریاست می کند. ‏ ‏معماران اصلی Fong & Chan‏ ‏برای رسیدن به یک ساختمان ضد زلزله، شامل برجی با ارتفاع ۴۴ متر و یک چشم انداز وسیع، از نظرات زیبایی شناسانه طراحان Herzog & demeuron‏ بهره گرفتند. ‏در مورد طراحی داخلی و خارجی موزه مطالب زیادی نوشته شده است، اما نه به اندازه ‏ ‏مهندسی و اجرای آن.نمای چشمگیر این ساختمان، پوسته ای است متشکل از حدود ۷۲۰۰ پانل که بسیار استادانه در کنار یکدیگر چیده شده اند و شکاف هایی به منظور عبور نور از میان درختان بومی، که به نوعی عملکردی همانند سایه بان دارند، در نظر گرفته شده است. اما کمترین توجه معطوف به ترکیب استثنایی معماری، مهندسی و لنداسکیپ می باشد.
‏زلزله سال ۱۹۸۹ در Lima Prieta‏ ، یک مصیبت مضاعف برای موزه بود که نه تنها ساختمان قرن ۱۹ نیاز به تعمیرات پیدا نمود، بلکه داشتن شرایط مساعد برای ویرانی های بیشتر توسط زمین لرزه های بعدی، سر انجام هزینه بیمه را برای آن در پی داشت و در نتیجه این منبع مالی ساختمان مذکور در حد نمایشگاه های بی نظیر ترقی کرده و شهرتی جها نی کسب نمود.
‏پیچش های طرح
‏ساختمان جدید با مساحتی معادل ۲۷۰۰۰ متر مربع در اکتبر سال ۲۰۰۵ باز گشایی شد. مسئول پروژه  Nuno Lopes‏، چنین توضیح می دهد که ساختمان به کمک سیستم بی نظیر لغزش سطوح و عایق سیال غلیظی که انرژی جنبشی را جذب کرده و آن را به گرما تبدیل می سازد، قادر است ۹۱ سانتی متر به سمت بالا حرکت کند.  Lopes‏می گوید: “هنگام وقوع زلزله، ساختمان ذاتا تمایل به تکان خوردن و جدا شدن از زمین دارد.”
‏ساختمان در داخل خندقی پنهان تغییر مکان می دهد. خندق، طرحی است پوشیده اما به ظاهر ناسازگار با محیط پارک.Lopes‏ گفت : ” بدیهی است که برای ما خلق ساختمان به منظور قرار گیری در لند اسکیپ، با بر پا کردن آن روی این سکو خیلی مهیج نبود. بنابراین ما بزودی متوجه ضروری بودن حفر این سکو شدیم”.همچنین برج و ساختمان اصلی سه طبقه، با مشکلات اجرایی مختلفی روبرو بودند. مادامی که برج از لحاظ زلزله ای ایمن نشده، نیاز به راه حلی بود تا فشار تقریبی ۴۰ درجه ای وارد بر آن را خنثی کند. ‏ 
‏معماران‏ ‏ بر آن شدند تا‏ ‏ نو آوری جدیدی‏ ‏ در استفاده از کابلهای پس تنیده افقی در دیوارها‏ ‏ بکار برند. Lopes ‏ ‏توضیح می دهد : ” دیوار طبقه نهم روی یک دیوار نا پایدار قرار گرفته، بنابر این به طور دقیق چیزی زیر آن وجود ندارد. در هنگام وقوع زمین لرزه، فشارهایی بر آن وجود دارد تا مانع چرخش شود و بنابراین شما نیازمند داشتن یک کابل پس تنیده هستید که پیوسته روی برج کشیده می شود و در نتیجه هرگز چرخش بیش از حدی وجود نخواهد داشت.”
‏چشم انداز بلند
‏چشم انداز شاخص برج، پاداشی است برای مردم. بالا رفتن از برج آزاد است و بستگی به صدور اجازه از طرف موزه دارد. اما نقشه های اصلی، چشم اندازی کاملا متفاوت داشتند.طرح اولیه نیازمند پوشاندن ورودی برج با مس شکاف دار بود. به هر حال Lopes‏ می گوید : “این بیشترین چیزی است که همه را به تفکر وا داشت . . . آنها به سرعت متوجه شدند احتمالا وجود مس در جلوی نما ، چشم اندازی زیبا ‏ ‏نخواهد داشت.”
‏تنها زمانی تصمیم به انتقال فلز شکاف دار گرفته شد که برج در حال ساخته شدن بود و پانلها بالا می رفتند. علی رغم اینکه قسمت بالای برج بزرگ ترین شکاف ها را در نما داشت، Lopes‏ می گوید : ” با نگریستن از میان این شکاف های کوچک به این لنداسکیپ پهناور ” این اثر خنثی می شود.اما به دلیل اینکه‏ این تصمیم در طول اجرای ساختمان گرفته شد، معماران، نگران تغییرات بسیاری بودند که شیشه نمایان می توانست در سیستم های HVAC‏ و تلفات انرژی ایجاد نماید. برج به منظور خنثی کردن گرمای حاصل از دمای هوای تابستان و اشعه عبوری از میان شیشه طراحی شده بود. Lopes‏ چنین توضیح می دهد که: ” بنابراین ما مجبور بودیم سطح شیشه نمایان بکار رفته را به حد اقل برسانیم.”معمار David Fong‏ می گوید: ” به طور معمول در شرایط بلند مرتبه شما ملزم به استفاده از یک پلکان فرار می باشید. ” اما نمای بی نظیر ساختمان اجازه عبور باد را می دهد. معماران توانستند رضایت رییس آتش نشانی را جلب کنند، ” ما می توانیم دود سیگار را به راحتی و بی خطر تخلیه کنیم.” در یک شهر با طبیعت زیبا نظیر سانفرانسیسکو، حذف آسانسور بسته یک ارزش محسوب می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.