تحقیق موفقیتهای معلم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق موفقیتهای معلم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق موفقیتهای معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق موفقیتهای معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق موفقیتهای معلم :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..Doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۱ صفحه

قسمتی از متن word (..Doc) :

۲
‏با توجه به این موقعیت های متفاوت با مشکلاتی که معلم ها روبه رو هستند‏ بایستی برنامه آموزشی طرح ریزی کنند که به همه یا بیشتراین نیازها توجه داشته باشند.
‏در اینجا پیشنهاداتی وجود دارد که بکارگیری آنها باعث می شود که بچه ها به انجام فعالیت های کلاس درس مشتاق تر شوند‏و زمان بیشتری را صرف انجام کارهای مدرسه نمایند. اطلاعات درسی باید در ارتباط با زندگی دانش آموزان باشد و توجه کنید روش های یادگیری بتواند در موقعیت های واقعی زندگی هم بکار برده نشود (Lumsden 1994. skinner & Belmant‏) فعالیت های داخل مدرسه باید علاوه بر‏داخل مدرسه درخارج از‏مدرسه هم برای دانش آموزان مفید و مهم باشد . وقتی که دانش آموزان آگاهی و پیش زمینه ای در مورد فعالیت ها داشته باشند به انجام آنها مشتاق تر می شوندو همچنین وقتی که بین آنچه ‏ یاد می گیرند و جهانی که در آن زندگی می کنند ارتباطی بیابند باز هم اشتیاق آنها زیادتر می شود. همچنین لازم است که دانش آموزان احساس کنند که فعالیت ها و وظایف مدرسه مهم و ارزشمند است‏ و مناسب و شایسته تلاش آنها می باشد. (انجمن های مطالعاتی سیاسی ۱۹۹۵). اجازه دهید که دانش آموزان بر فرآیند یادگیری و برنامه های مربوط به آن کمی کنترل داشته باشند‏ (Brooks etal 1998‏) این می تواند به هر روشی انجام شود مثلاً در بین تکالیف و وظایف متفاوت مدرسه، خودشان کار مورد علاقه شان را انتخاب کنند، نظارت بزرگان بر انجام کارهای گروهی آنها به حداقل برسد ‏تا دانش آموزان خودشان ‏بکارها نظارت و کنترل داشته باشند و پیشرفت خود را ارزیابی کنند (Anderman & Midyley 1998, Der 1997‏) (انجمن های مطالعاتی سیاسی ۱۹۹۵).
Anderman‏ و Midyley‏ ذکر کرده اند که این به این معنی نیست که معلمان نباید برکلاس درس کنترل داشته باشند.
‏جو مدرسه آنقدر پیشرفته باشد که معلمان تفاوتهای فردی را تشخیص دهند و دانش آموزان را به ابعاد خلاقیت تشویق کنند و هم معلمان و هم دانش آموزان احساس استقلال کنند. مخصوصاً این مهم است که محیط مدرسه به دانش آموزان و معلمان اجازه دهد که بر آموزش و یادگیری کمی کنترل داشته باشند. (
۲
Mccombos, Whisler 1997‏).
‏از تلاش معلمان تشکر و حمایت شود تا انگیزه دانش آموزان افزایش یابد، دانش آموزان را تشویق کنید که به یادگیری توجه کنند و جزء اهداف ‏اصلی آنها باشد و نتایج و کارها بر اساس آموزش باشد ‏(Mccombos, Whisler 1997: Renchler 1992‏).‏ به علاوه مدیران نیازهای آموزشی فردی معلمان را تشخیص دهند و حامی برنامه آموزشی و تحقیقاتی آنها باشند. (Mccombos, Whisler 1997‏).
‏ایجاد کنید وشرکت کنید درفعالیت های پیشرفته حرفه ای که درارتباط با انگیزه کاربردمؤثر تکالیف خانه واشتیاق دانش آموزان باشد(Renchler 1992‏)‏.
‏سر انجام : معلمان شیوه هایی را بکار ببرند‏ که والدین هم در آنها شرکت کنند، در مورد انگیزه با والدین بحث و گفتگو کنند، والدین را راهنمایی کنند که چه طور انگیزه آموختن را در بچه ها بکار برند(Renchler 1992‏).
‏ایجاد انگیزه دانش آموزان تا به انجام فعالیت های کلاس درس مشغول و مشتاق شوند.
‏این طور به نظر می رسد که علاقه زیاد دانش آموزان به یک کار یا وظیفه باعث می شود که تا اتمام کار در آن غرق شده و آن را رها نکنند. حتی برای با انگیزه ترین دانش آموزان هم فعالیت هایی نیاز است که باعث ایجاد علاقه در آنها شده و یک آگاهی اولیه برای آنها باشد تا فعالانه مشغول آن کارها شوند. اما چه چیزی باعث جذاب تر شدن یک کار می شود؟ چه چیزی باعث می شود که دانش آموزان به یک پروژه علاقه مندتر و مشتاق تر از پروژه دیگر شوند؟ معلمان چه طور می خواهند فعالیت هایی را طراحی کنند که در همان زمانی که آنها را مجذوب خود می کند آنها را در فرآیند یادگیری بیشتر درگیر کند؟
۴
‏این تحقیق این طور می گوید که معلم هایی که فعالیت های کلاس را بر اساس نیازهای عقلانی و روحی و روانی دانش آموزان ‏طرح ریزی می کنند در افزایش اشتیاق دانش آ‏م‏وزان به انجام فعالیت ها موفق تر هستند.
‏(strong et Al 1995, Ames 1992, Anderman & Midg ley 1998‏).
‏معمولاً دانش آموزان نیاز به فعالیت هایی دارند که باعث شکوفایی استعدادها و پیشرفت صلاحیت ها و توانایی آنها شود و به آنها اجازه دهد که ارتباطاتشان با دیگران افزایش یابد. فعالیت هایی که باعث شود آنها مستقلانه بتوانند تصمیم بگیرند و فرصت هایی را برای بیان خود و اصلیت خود (نیروی ابتکار) برای آنها فراهم آورد.‏
‏(strong et Al 1995‏و Anderman & Midg ley 1998‏).
‏تلاش هم قابل قبول است. پس در نتیجه جایزه بی معنی و بی اهمیت می شود. (Brooks et Al 1998‏ ) این اطمینان را حاصل کنید که انتظارات شما در کلاس درس برای انجام کارها و رفتارها واضح و ثابت است. (mer & Belmont 1991‏) نمونه هایی از کارهای سطح پایین، متوسط و سطح بالا را به دانش آموزان معرفی کنید تا به آنها ثابت کند که ملاک ها و معیارها برای ‏وظیفه‏ ‏شخصی شان را بفهمند و ‏س‏پس فرصتی ایجاد کنند تا در مورد چگونگی ارزیابی هرکاری با آنها بحث و گفتگو کنند(Lmen et al 1994‏).
‏دانش آموزان، مخصوصاً دانش آموزان دبستانی نیاز دارند که احساس ‏کنند معلمانشان هم در زندگی آنها‏ شرکت دارند یا به زندگی آنها از شادی ها و خوشی ها صحبت کنند .(Skinner & Belmont 1991‏) .
‏به سؤالات دانش آموزان بطورمثبت پاسخ دهد که برای کاری که به خوبی انجام داده اند آنها را با گفتن سخنان خوب تشویق وتمجید کنید. برقراری ارتباط خوب وشایسته با دانش آموزان مخصوصاٌ دانش آموزانی که شکست ها وکمبودها ممکن است آنها را تهدید کند یا با بزرگان خود ارتباط مثبت متقابلی ندارد ، یک عامل مهم تأثیرگذاربراشتیاق دانش آموزان است که باعث می شود بچه ها با مدرسه ارتباط برقرارکنند .(

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.