تحقیق مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۸ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏ مروری بر پروژه پلیمر ساختار نانوی R&D
‏علم مواد, عملیست بنیادی برای زمینه های چون پردازش اطلاعات , حفظ طبیعت و سلامت محیط زیست و انرژی انتظار می رود که نانو تکنولوژی به عنوان علمی نو در قرن ۲۱,در علم مواد تغییراتی ایجاد کند. این تکنولوژی اصلاح کاربرد و مشخصات مواد را به عنوان ایجاد کاربردی جدید از راه کنترل ساختار موارد به میزانی بیشتر تصدیق می کند. این علم به عنوان قسمتی از برنامه نانو تکنولوژی مواد خواهد بود که هدفش به اجرا درآمدن پیشرفت و تحقیقات اصولی برای برنامه ریزی نتایج تحقیقات بدست آمده می باشد.‏
‏هدف این پروژه دسترسی به جهش کوانتولی در به دست آوردن کنش بالای مواد پلیمری منظم و سازگاری محیطی می باشد و قصدش به ثبت رساندن علمیست پایه ای برای کنترل کامل ساختار اولیه و پیشرفته پلیمرها می باشد. هدف نهایی این پروژه دست یابی به مواد با قدرت بالا و مقاوم در برابر فساد تدریجی می باشد در حالی که پیشروی بیشتر به سوی موادی پکترو مقاومتر در برابر گرما می باشد و از این راه موجب ثبت مواد جدید و علمی ساختاری با قابلیت تامین طیف گسترده ای از زمینه های درخواستی برای خدمات ذخیره سازی انرژی می شود. این زمینه ها که ناشی از این پیشرفتها می باشد, شامل تئوتوموتیو و بخشهای اطلاعاتی (اطلاعات, میلامت, امنیت, انرژی و غیره) می باشد.
۳
‏تحقیق بر روی موضوعات زیر در برنامه ساختار نانوی پلیمری انجام خواهد شد:
‏علمی برای کنترل ساختارهای اولیه
‏علمی برای کنترل ساختارهای سه بعدی
‏علمی برای کنترل ساختارهای سطحی و متقابل
‏تکنولوژی قالبگیری مواد
‏تکنولوژی ارزیابی مواد
‏بسط و تکامل خط مشی علم مشترک و نظام دار کردن علوم.
‏این تحقیقات در ادامه توضیح داده شده است.
‏علمی برای کنترل ساختار اولیه
‏از طریق پیشرفت کاتالیز و رهایی با سرعت اجرایی بالا, روش ترکیب و تراکم ذرات (پلیمریزاسیون) , تک مدارهای جدید الحاقی و تغلیظ پلمیریزاسیون, کارها در حال مسیر جای توسعه و پیشرفت علم پلیمرهایی با ساختار اولیه کاملاً کنترل شده می باشد . مثل, فضانظمی, وزن مولکولی, تک مدارهای متوالی ( توالی در همسپار, پلیمرانتهایی و غیره) و ساختارهای انشعابی.
‏یک پلیمر با ساختار اولیه کاملاً کنترل شده در طول تحقیق بر روی موضوع اول تحقیق یعنی علمی برای کنترل ساختار اولیه تولید خواهد شد. این پلیمر سپس در چهار زمینه تحقیقی مرتبط با تکنولوژی در اندازه کوچک مورد تحقیق قرار خواهد گرفت: عملی برای کنترل ساختارهای سه بعدی,تکنولوژی برای کنترل ساختارهای سطحی و متقابل , تکنولوژی موادقالب زده و تکنولوژی ارزیابی مواد. از طریق تحلیل نتایج تحقیقات, نمونه ای کامل برای کنترل ساختار اولیه ارائه خواهد شد.
۴
‏در زمینه پلیمرهای تاکی ۱ و پلیمرهای سودمند, از راه پیشرفت کاتالیزدرهای با سرعت اجرایی بالا, روش پلیمریزاسیون , تک مدارهای جدید الحاقی و تغلیط پلیمریزاسیون کارها در حال سر به سوی توسعه و پیشرفت کنترل کامل علم فضانظمی, وزن مولکولی ( وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی) تک مدارهای متوالی ( توالی در همسپار پلیمرهای انتهایی و غیره) می باشد. به علاوه در این تحقیق همچنین قول داده شده تا کنترل ساختارهای برجسته در پلیمریزاسیون اصلی و علم پلیمریزاسیون زنده , با قابلیت کاربرد در طیف گسترده تک مدارها, پیشرفت داده شود. در زمینه پلیمرهای هیدروکربنی کارهایی برای کاتالیزور کوردیناسیون و علم پلیمریزاسیون برای کنترل ساختارهای اولیه و به کار انداختن پلیمرها در حال انجام است. همانند علم همسپارکردن تک مدارهای هیدروکربن بانک مدارهای مغناطیسی.
‏با استفاده از کاتالیزورهای واکنش پذیر و گزینشی قوی, تک مدارهای جدید, و نظام پلیمریزاسیون منجمد, تحقیقاتی برای توسعه و پیشرفت علم کنترل کامل برای کنترل وزن مولکولی ( کاهش وزن توزیعی مولکول, کنترل وزن مولکول, وزن مولکولی زیاد و غیره) فضانظمی و تک مدارهای متوالی ( توالی در همسپار, کنترل پی در پی و متوالی, گزینش پذیری شیمیایی و غیره), ساختارهای انشعابی در حال انجام است. به علاوه تلاشهایی صورت گرفته تا علم پلیمریزاسیون گزینش پذیری شیمیایی را پیشرفت داده شود تا به مولکولهای با وزن بالا, پلیمرهای معطر الحاق شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.