تحقیق توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۳۵
‏توصیه های بهتر برای ارتباط با جوانان
‏- به نوجوانان گوش فرادهید.
‏- به نوجوانان یاددهید چگونه به خودخوش بگذرانند نمی توان ازنوجوان انتظارداشت که مانند دوران کودکی خود یا مانند یک نوجوان خودش را سرگرم کند اوبه سرگرمی مناسب سن خود نیاز دارد. اگر شما سرگرمی مناسبی دراختیار او قرارندهید، ممکن است با کاری که شما را آن ها نامناسب می دانید خود را سرگرم کند سعی کنید دوستان نوجوان در صورت امکان خانواده ی آنها را بشناسید در عین حال‏ ‏که از ایجاد مزاحمت برای نوجوان و دوستانش خوددداری می کنید، آنها را تحت نظر داشته با خانواده شان در تماس باشید.
‏- به نیاز نوجوان برای تنهایی احترام بگذارید دراین سنین نوجوانان احتیاج دارند زمان و مکان خصوصی برای خودداشته باشند.
‏- از کتابهایی که نوجوانان می خوانند، فیلم هایی که می بینند وانچه که در اینترنت بر او‏ ‏ می گذرد اطلاع داشته باشید.
‏ -رسانه ای جمعی مانند رادیو، تلویزیون یا روزنامه ها و مجلات چیزهای زیادی را به نوجوان یاد می دهند بنابراین مراقب آنها باشید.
‏- از آنجاهایی که نوجوان می روداطلاع داشته باشید ولی انتظار نداشته باشید که هر کاری‏ ‏می کند به شما بگوید.
‏- به نوجوان ابراز علاقه کنید، کاری کنید تا بداند برای شما خیلی مهم است.
‏- نوجوان در دوره ای قرار دارد که احتمالاً مشکلاتی با بزرگسالان خواهد داشت بر سر هر چیز جزئی با او مناقشه نکنید، از برخی چیزها چشم پوشی کنید و انرژی خود را برای مسائل مهمتر نگهدارید.
‏- سعی کنید نوجوان بخش از ساعات خود را با خانواده بگذراند.
۳۶
‏- به احساسات نوجوانان احترام بگذارید، هر گز احساسات و عقایداو را دست کم نگرفته و مورد تحقیر قرار ندهید.
‏- اگر عصبانی می شوید، اعمال و کارهای نوجوان را مورد انتقاد قرار دهیدنه خودش یا شخصیتش را.
‏- از اشتباهات نوجوان برآشفته نشوید این اشتباهات به او کمک خواهد کرد تا مسئولیت کارهای خود را به عهده گیرد.
‏- از نوجوانان انتظار نداشته باشید مانند دور هنوجوانی شما رفتار کند یا درست همانطور باشد که شما می خواهید.
‏- خانه و مدرسه را برای نوجوان به صورت محیطی امن و دوست داشتنی در آورید، وگرنه تلاش خواهد کرد از آن فرار کند.
‏نکته ای به والدین (رشد اجتماعی)
‏در دوره نوجوانی، به رغم رفتار و ظاهر کاملاً مغایر، والدین بیش از همیشه در زندگی نوجوان مطرح هستند. آنها خانه ای محکم و استوار را محیا می سازند که نوجوان با پذیرفتن خطر از آن جدا می شود. اما می تواند در عین حال اطمینان خاطر داشته باشد که همیشه مکانی مطمئن و قابل تحمل برای بازگشت وجود دارد. اتفاقاً آنچه که والدین آن را بی احترامی نسبت به خود‏ ‏ می دانند، تعریف و تمجید از آنهاست.والدین اعتراض می کنند که ‏‹‹‏تو برای دوستانت هرکاری می کنی، اما نوبت به ما که می رسد ما را دست کم می گیرید‏››‏ بله، دقیقاً همینطور است. اگر چه دوستان متفاوتی می آیند و می روند و دوستی های او بسیار ناپایدار است، اما خانواده هرگز از بین نمی رود و عشق والدین به فرزند بسیار با ثبات است.
۳۷
‏پدر و مادرها حتماً بخوانید
‏- بسیاری از والدین علی رغم آنکه به مصرف مواد مخدر توسط فرزندانشان پی می برند با فکر اینکه هر گونه مداخل های باعث می شود‏ که به اصطلاح رویش باز شود. خود خوری می کنند وزمان زیادی را که می توانست برای پیشگیری او طلایی باشد. ازدست می دهند درصورت، آگاهی یافتن ازمصرف مواد با خونسردی صحبت را آغاز نمایید. سعی کنید اطلاعات خود را درمورد مواد مخدر کامل تر کنید واو را نسبت به خطرات وعوارض آن ها آگاه سازید. معمولاً برای راهنمایی فرزندان دراین موارد مشاوره ویاری جستن ازمتخصصین این امر لازم است. درمشاوره با روانپزشک، روانشناس وسایر متخصصین امر اعتیاد تعلل نکنید.
‏گفتگو با فرزندان درباره ی سیگارومواد مخدر.
‏اغلب والدین صحبت کردن با فرزندانشان درزمینه مصرف مواد مخدر راامری دشورا می دانند واین ناشی ازغیر اخلاقی بودن وقیح اعتیاد به مواد مخدر یا حتی سیگاراست. اما لازم است بدانید با توجه به شیوه این مواد در اجتماع فرزندتان دیر یا زود با این مقوله ها آشنایی خواهد یافت. پس چه بهتر است اسن آشنایی با دادن اطلاعات صحیح و آگاهی مناسب از محیط خانواده باشد. علاوه بر این گفتگو در این زمینه ارنباط شما را عمیق تر و محکم تر نموده و فرزندتان در صورت مواجهه با مشکلی بسیار راحت تر با شما ارتباط برقرار خواهد نمود. در ادامه به نکاتی که شما در شروع وادامه ی گفتگو با فرزندان در زمینه سیگار یا مواد مخدر یاری‏ ‏ می دهد اشاره شده است.
‏- در مورد اطلاعات و آگاهی خودتان صادق باشید:
‏اگر احساس می کنید از اطلاعات علمی کافی و دانش لازم برخوردار نیستید پیش از شروع بحث و نصیحت کردن او به تکمیل اطلاعات خود بپردازید تا سخنانتان از اعتبار بیشتری نزد فرزندتان برخور‏د‏ار باشد.
‏راهی آسان برای نزدیک شدن به موضوع بیابید:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.