پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۷ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏مبانی نظری وپیشینه ‏طرح کانال توزیع
‏طرح کانال توز‏ی‏ع
‏بررس‏ی‏ ن‏ی‏ازها‏ی‏ خدمات‏ی‏ مصرف کننده
‏تع‏یی‏ن‏ اهداف محدود‏ی‏ت‏ ها‏ی‏ کانال
‏تجز‏ی‏ه‏ و تحل‏ی‏ل‏ وظا‏ی‏ف‏ کانال
‏شناسا‏یی‏ گز‏ی‏نه‏ ها‏ی‏ اصل‏ی
‏انواع‏ واسطه ها
‏تعداد‏ واسطه ها ( قدرت و پوشش توز‏ی‏ع)
‏مسئول‏ی‏ت‏ اعضا‏ی‏ کانال ( واسطه ها)
‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ گز‏ی‏نه‏ ها‏ی‏ اصل‏ی‏ کانال توز‏ی‏ع
‏مع‏ی‏ارها‏ی‏ اقتصاد‏ی
‏مع‏ی‏ارها‏ی‏ نظارت و کنترل
‏مع‏ی‏ارها‏ی‏ تطب‏ی‏ق‏ی
‏انتخاب‏ کانال
‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ کانال توز‏ی‏ع
‏انتخاب اعضا‏ی‏ کانال ( واسطه ها)
‏نحوه ا‏ی‏جاد‏ انگ‏ی‏زه‏ در اعضا‏ی‏ کانال توز‏ی‏ع
‏منابع
‏پروفسور مایکل پورتر ‏از دانشگاه هاروارد می گوید: شرکتی را که تنها در پی اندکی بهتر بودن از رقیبان است، نمی توان دارای یک راهبرد مستقل و پذیرفتنی دانست. ‏چنین شرکتی تنها کمی کارآمدتر است. اگر عملیات شرکت عالی باشد، می تواند چند صباحی آنرا پیشرو نگهدارد ولی بزودی دیگران به آن خواهند رسید یا حتی گذر خواهند کرد. از دید مایکل پورتر، شرکتی برخوردار از یک راهبرد ستبر و استوار است که تفاوتهای چشمگیری با رقیبان داشته باشد.
‏از آنجایی که امروزه شتاب رخدادها و دگرگونیها در بازارها رو به افزایش است، شرکتها برای ادامه پیروزمندانه راه، دیگر نمی توانند بر تجربه ها و یافته ها ی پیشین کسب و کار خود تکیه کنند.
‏بسیاری از شرکتها که در زمینه تولید فعالیت دارند، بدلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا در بازار ایران و همچنین بالا بودن میزان و فروش و نیز در پاره ای از شرکتها به دلیل تولید محصول خاص و نیاز بیش از حد بازار به محصول آنها نیازی به شیوه های علمی نوین بازاریابی احساس نمی کنند و به عبارتی دقیق تر، اصول اساسی اجزاء آمیخته بازاریابی را رعایت نمی کنند. همین عدم نیاز شرکت ها به بالا بردن میزان فروش و یا افزایش توان رقابتی آنها که به واسطه شرایط نامناسب تولید و یا نیاز بیش از حد بازار بوجود آمده است و منجر شده است که در حال حاضر نیز برخی از شرکتهای بزرگ به روش سنتی و غیر علمی اقدام به تولید‏ محصول، قیمت گذاری، ارتقاء فروش و حتی توزیع، نموده و اقدامات مثبتی انجام ندهند. کاتلر‏ ‏می گوید: خوب که بنگریم دو دسته شرکت در صحنه می بینیم، آنهایی که دگرگونیها را می پذیرند و آنهایی که نابود می شوند.
‏یک محصول ممکن است از بزرگترین محصولات موفق قرن باشد، ممکن است پیام تبلیغاتی آن جذاب و افسون کننده باشد و همچنین ممکن است از نظر قیمت بسیار رقابتی باشد، اما اگر در زمان ‏و مکان مناسب به افراد مناسب رسانده نشود، مورد بی توجهی قرار خواهد گرفت و در نتیجه در آینده نا امید کننده خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.