پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و تعاریف و مفاهیم آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و تعاریف و مفاهیم آن دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و تعاریف و مفاهیم آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و تعاریف و مفاهیم آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و تعاریف و مفاهیم آن :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۳ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن
فصل دوم ۱۴
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق …………………………………………………….……………………………………….………………………۱۴
ادبیات نظری ۱۵
افت تحصیلی و تعاریف آن ۱۵
علل افت تحصیلی ۲۱
الف) عوامل داخلی ۲۱
۱) نامتناسب بودن روش ها و امکانات آموزشی با محتوای کتب درسی……………………………….……۲۱
۲) نامتناسب بودن معلمان از نظر صلاحیت و شایستگی با نیازهای جامعه……………………………….۲۲
۳) نامتناسب بودن روش های ارزش یابی و سنجش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان……………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳
۴) عوامل مدیریتی دخیل در افت تحصیلی……………………………………………………………………………..….۲۳
ب) عوامل خارجی ۲۵
۱) عوامل مربوط به دانش آموزان ..…………………………………………………………………………………..…………۲۵
۲) فقر و محرومیت اقتصادی …….………………………………………………………………………………………...……..۳۰
۳) شرایط و عوامل فرهنگی و اجتماعی…….………………………………………………………………………………...۳۱
۴) شرایط و عوامل خانوادگی….…………………………………………………………………………………………………...۳۲
۵) تحصیلات والدین………..…………………………………………………………………………………………………….…….۳۲
۶) محدودیت محلی و جغرافیایی و توزیع نامناسب امکانات ورزشی……………………………………….….۳۳
۷) ارتباط با دوستان. …………………………………………………………………………………………………………………..۳۴
۸) عدم وجود انگیزه تحصیلی در دانش آموز….…………………………………………………………………….…….۳۵
نقش معلمان در افت تحصیلی دانش آموزان ۳۶
معلم کارآمد کیست؟ ۳۶
معلم واقعی کیست؟ ۳۸
ویژگی های معلمان موفق و ناموفق ۳۹
درآموزش چه خبر است؟ ۴۱
شیوه تدریس معلم ۴۱
برنامه درسی مدرسه ۴۱
انتظارات و پیش داوری های معلم ۴۱
شرایط فیزیکی کلاس ۴۲
تعویض مکرر معلمان ۴۲
کیفیت پایین امکانات آموزشی ۴۳
علل افت تحصیلی از نظر گزارشگران یونسکو ۴۴
شیوه های مقابله با افت تحصیلی ۴۶
مقابله با افت تحصیلی در کشورهای آسیا و اقیانوس آرام ۴۸
پیشینه تحقیق ۵۰
فصل دوم
بررسی ادبیات نظری
و
پیشینه تحقیق
ادبیات نظری :
افت تحصیلی و تعاریف آن :
کاربرد اصطلاح افت تحصیلی یا اتلاف در آموزش و پرورش از زبان اقتصاد دانان گرفته شده و آموزش و پرورش را به صنعتی تشبیه می کند که بخشی از سرمایه و مواد اولیه را که باید به محصول نهایی تبدیل می شود و نتیجه مطلوب و مورد انتظار را به بار نیاورده است. البته کاربرد اصطلاح قصور و واماندگی در تحصیل مطلوب تر است.وقتی صحبت از افت تحصیلی می شود منظور تکرار پایه در یک دوره ترک تحصیل پیش از پایان دوره است.به عبارت دیگر افت تحصیلی شامل جنبه های مختلف شکست تحصیلی چون غیبت مطلق از مدرسه-ترک تحصیل قبل از موعد مقرر ، تکرار پایه تحصیلی ، نسبت میان سنوات تحصیلی دانش آموز و سنوات مقرر آموزش و کیفیت نازل تحصیلات می شود(گورکی ، معصومه ۱۳۸۱).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.