پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری برند وبرندسازی،محبوبیت برند، تبلیغات دهان به دهان در مورد برند :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۲ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق برند وبرندسازی،محبوبیت برند،‏ ‏تبلیغات دهان به دهان در مورد برند
‏فصل دوم: ادبیات تحقیق
‏۲-۱مقدمه‏ ۱۳
‏۲-۲ مبانی نظری‏ ۱۴
‏۲- ۲-۱ برند و برند سازی‏ ۱۴
‏۲-۲-۱-۱ برند‏ ۱۴
‏۲-۱-۱-۲ مدیریت برند‏ ۱۵
‏۲-۲-۱-۳ شخصیت برند‏ ۱۶
‏۲-۲-۱-۴ روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند‏ ۱۷
‏۲-۲-۱-۵ تصویر برند…………………………………………………………………………………………………….۱۸
‏۲-۲-۲ روابط بین برند و مصرف کننده‏ ۲۰
‏۲-۲-۲-۱نقش برند در استحکام روابط مصرف کننده و برند‏ ۲۰
‏۲-۲-۲-۲ قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده‏ ۲۳
‏۲-۲-۳ محبوبیت‏ برند‏ ۲۸
‏۲-۲-۳-۱ وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند‏ ۲۸
‏۲-۲- ۳-۲ تبیین نظری مفهوم محبوبیت برند (عشق برند)‏ ۲۹
‏۲-۲-۳-۳ عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان‏ ۳۳
‏۲-۲-۴ تبلیغات دهان به دهان در مورد برند‏ ۳۹
‏ ۲-۳ پیشینه مطالعاتی‏ ۴۱
‏ مطالعات خارجی‏ ۴۱
‏۲-۳-۲ مطالعات داخلی‏ ۴۷
‏۲-۴ چارچوب نظری تحقیق‏ ۵۰
‏۲-۴-۱ تنوع طلبی مشتری‏ ۵۱‏
‏۲-۴-۲ تصویر برند‏ ۵۲
‏۲-۴-۳ خود اجتماعی تصور یافته توسط برند‏ ۵۲
‏۲-۴-۴ ‏تبلیغات دهان به دهان‏ ۵۳
‏۲-۵ جمع بندی فصل دوم‏ ‏۵۶
‏فصل دوم
‏مروری بر ادبیات موضوع

‏۲-۱ – مقدمه
‏افزایش رقابت جهانی، قدرت تقلید محصولات و خدمات، وجود مصرف‏کنندگان پیچیده و آگاه، قدرت خرده‏فروشان ، اثربخشی هزینه رسانه ها و بسیاری مسائل دیگر باعث شده شرکت‏ها برای فروش محصولات خود به مبحث برندینگ توجه کنند. در واقع برند ارزش ویژه ای را برای محصول، خدمت از طریق متمایز کردن آن نسبت به رقبا و همچنین ارزش افزوده‏ای برای آن‏ها ایجاد می‏کند‏ (ایوبی یزدی،۱۳۸۸). از سوی دیگر امروزه سرمایه گذاری بر روی روابط مصرف کننده با برند ‏به موضوع بسیار مهمی برای شرکت هایی که به دنبال بقا و سود مستمر با مشتری بوده اند تبدیل شده است. در نتیجه کلیه عوامل و مفاهیمی که شناخت آنها بتواند به رابطه بهتر بین مصرف کننده و نامهای تجاری کمک کند، می تواند این رابطه را بهبود بخشد.یکی از این مفاهیم نوین مفهوم محبوبیت برند نزد مشتری ( یا وابستگی عاطفی به برند یا عشق به برند) است که به عنوان یکی از مهمترین حوزه های تحقیقات بازار و مصرف کننده در سالیان اخیر تبدیل شده است، به طوریکه در تحقیقات مصرف کننده، محبوبیت برند و عشق به آن به عنوان یکی از عناصر اصلی روابط مصرف کنندگان با علامت های تجاری محسوب شده است (آهوویا، ۱۹۹۳). به معنای واقعی تر عشق به نام تجاری به عنوان درجه ای از دلبستگی عاطفی پرشور مصرف کننده راضی برای یک نام تجاری خاص تعریف شده است.
‏مطالب این فصل در پنج بخش ارائه شده است . در بخش اول تببین مفاهیم برند، مدیریت برند، شخصیت برند، و … ارائه شده است. در بخش دوم به مفاهیم مرتبط برند و مصرف کننده، نقش برند در استحکام این رابطه، مفهوم قدرت برند و ….پرداخته شده است، در بخش سوم مفهوم محبوبیت برند، عوامل موثر بر محبوبیت برند و … مورد بررسی قرار گرفته و در بخش چهارم مروری بر تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با موضوع این تحقیق انجام گرفته است.در نهایت در بخش پنجم چارچوب نظری تحقیق و مبنای استخراج فرضیه های تحقیق ارائه شده است.
‏۲-۲- مبانی نظری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.