مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سیستم مدیریت دانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سیستم مدیریت دانش دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سیستم مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سیستم مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سیستم مدیریت دانش :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۴ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲- ۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………………..
‏۱۳
‏۲-۲ مدیریت دانش چیست…………………………………………………………………………………………
‏۱۴
‏۲-۳ تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………….
‏۱۵
‏۲-۴ تعاریف مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………
‏۱۹
‏۲-۵ تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط………………………………………………………………………
‏۲۲
‏ ۲ -۵-۱ داده……………………………………………………………………………………………………….
‏۲۲
‏ ۲-۵-۲ اطلاعات………………………………………………………………………………………………….
‏۲۳
‏ ۲-۵-۳ دانش……………………………………………………………………………………………………….
‏۲۳
‏۲-۶ انواع دانش………………………………………………………………………………………………………..
‏۲۴
‏ ۲-۶-۱ دانش صریح………………………………………………………………………………………………
‏۲۴
‏ ۲-۶-۲ دانش ضمنی………………………………………………………………………………………………
‏۲۵
‏۲-۷ چرخه دانش……………………………………………………………………………………………………….
‏۲۷
‏۲-۸ چرخه سیستم مدیریت دانش………………………………………………………………………………..
‏۲۸
‏۲-۹ اهداف مدیریت دانش …………………………………………………………………………………………
‏۲۹
‏۲-۱۰ نیاز به مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………
‏۳۱
‏۲-۱۱ روش های مدیریت دانش…………………………………………………………………………………..
‏۳۱
‏۲-۱۲ الزامات سیستم های مدیریت دانش……………………………………………………………………..
‏۳۲
‏۲-۱۳ مزایای مدیریت دانش………………………………………………………………………………………..
‏۳۴
‏۲-۱۴ منافع مدیریت دانش………………………………………………………………………………………….
‏۳۵
‏۲-۱۵ برنامه های مدیریت دانش و روند تولید دانش………………………………………………………
‏۳۸
‏۲-۱۶ آموزش مدیریت دانش……………………………………………………………………………………….
‏۳۹
‏۲-۱۷ نقش دانش در مدیریت دانش……………………………………………………………………………..
‏۴۰
‏۲-۱۸ نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش……………………………………………………………..
‏۴۱
‏۲-۱۹ منابع دانش……………………………………………………………………………………………………….
‏۴۴
‏۲-۲۰ دسته بندی ابزارهای مدیریت دانش……………………………………………………………………..
‏۴۴
‏۲-۲۱ اصول مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………
‏۴۶
‏۲-۲۲ اجرای مدیریت دانش………………………………………………………………………………………..
‏۴۸
‏۲-۲۳ چالشهای پیش روی مدیریت دانش……………………………………………………………………..
‏۵۱
‏۲-۲۴ اهمیت و ضرورت دانش در سازمانهای دولتی………………………………………………………
‏۵۲
‏۲-۲۵ مزایای سازمان متاثر از مدیریت دانش………………………………………………………………….
‏۵۴
‏۲-۲۶ موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها……………………………………………………………..
‏۵۶
‏۲-۲۷ چارچوبی برای مدیریت دانش در سازمانهای دولتی……………………………………………….
‏۵۸
‏۲-۲۸ پیشنهادهایی در زمینه استقرار سیستم مدیریت دانش………………………………………………
‏۵۹
‏ ۲-۲۸-۱ حوزه منابع انسانی………………………………………………………………………………….
‏۵۹
‏ ۲-۲۸-۲ حوزه ساختار سازمانی…………………………………………………………………………….
‏۶۰
‏ ۲-۲۸-۳ حوزه فرهنگ سازمانی …………………………………………………………………………..
‏۶۱
‏ ۲-۲۸-۴ حوزه فناوری اطلاعات ………………………………………………………………………….
‏۶۱
‏ ۲-۲۸-۵ حوزه فرآیندها ………………………………………………………………………………………
‏۶۲
‏ ۲-۲۸-۶ ‏حوزه عوامل برون سازمانی …………………………………………………………………..
‏۶۲
‏۲-۲۹ راهکارهای لازم جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان ……………………………………..
‏۶۳
‏۲-۳۰ چه گروهی عهده دار مدیریت دانش در سازمان می باشند ……………………………………..
‏۶۴
‏۲-۳۱ ارزیابی اثربخش مدیریت دانش ………………………………………………………………………….
‏۶۶
‏۲-۳۲ موافقان و مخالفان مدیریت دانش در سازمانهای دولتی ………………………………………….
‏۶۶
‏۲-۳۳ سوابق تحقیقاتی ……………………………………………………………………………………………….
‏۶۷
‏۲-۳۴ شرکت مادر تخصصی توانیر……………………………………………………………………………….
‏۷۱
‏۲-۳۵ صنعت برق و مدیریت دانش………………………………………………………………………………
‏۷۲
‏ ۲-۳۵-۱ هدف …………………………………………………………………………………………………..
‏۷۳
‏ ۲-۳۵-۲ استقرار سیستم مدیریت دانش در شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه………..
‏۷۵
‏ ۲-۳۵-۳ وظایف کارشناس مسئول مدیریت دانش در توانیر ………………………………………
‏۷۸
‏۲‏-۱مقدمه
‏دانش یک منبع کلیدی در هر سازمانی است .انسان هرچه بیشتر بداند، بهتر می تواند عمل کند . دیگر دورانی که در آن فقط پول، زمین و نیروی بازو، به عنوان سرمایه شناخته می شدند، به سرآمده است. در دنیای امروز، دانش نه تنها به عنوان یک سرمایه محسوب می شود، بلکه به عنوان مهم ترین سرمایه نیز برای سازمان ها تلقی می شود. لذا در عصر دانایی که در آن دانش بسان مهم ترین سرمایه محسوب می شود، سازمان ها نیازمند رویکرد مدیریتی متفاوت نسبت به مسائل سازمان و کارکنان هستند. حفظ و نگهداری کارکنان سازمان ها و پرورش ظرفیت یادگیری آنان نقش تعیین کننده ای در موفقیت و کسب مزیت رقابتی برای سازمان دارد. لذا همانند مدیریت منابع فیزیکی مانند پول، مدیریت دانش نیز باید بخشی از سیاست های استاندارد سازمان باشد. (انتظاری،۸۵ )

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.