پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیت های حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیت های حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیت های حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیت های حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیت های حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۹ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :


‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و‏ ‏محدودیتهای‏ ‏حاکم‏ ‏بر‏ ‏خصوصیات‏ ‏کیفی‏ ‏اطلاعات‏ ‏مالی
‏فصل‏ ‏دوم‏:‏ ‏مرور‏ی‏ ‏بر‏ ‏ادبیات‏ ‏تحقیق
‏۱-۲ ‏مقدمه‏ ‏۳
‏۲-۲ . ‏سیستم‏ ‏چیست‏ ‏؟‏ ‏۳
‏۱-۲-۲ ‏سیستم‏ ‏اطلاعات‏ ‏حسابداری‏ ‏۳
‏۲-۲-۲ ‏ ‏هدف‏ ‏از‏ ‏مطالعه‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏حسابداری‏ ‏۳
‏۳-۲-۲‏ ‏فن‏ ‏آوری‏ ‏اطلاعات‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏شرکت‏ ‏۳
‏۱-۳-۲-۲- ‏وظایف‏ ‏مدیران‏ ‏در‏ ‏رابطه‏ ‏با‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏حسابداری‏ ‏۳
‏۲-۳-۲-۲‏ ‏ارزش‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۳-۳-۲-۲‏ ‏تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏۳
‏۴-۳-۲-۲- ‏تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏واطلاعات‏ ‏۳
‏۵-۳-۲-۲ – ‏انواع‏ ‏تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏۳
‏۳-۲- ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏کیفی‏ ‏اطلاعات‏ ‏حسابداری‏ ‏۳
‏۱-۳-۲- ‏خصوصیات‏ ‏کیفی‏ ‏مرتبط‏ ‏با‏ ‏محتوای‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۱-۱-۳-۲- ‏ارزش‏ ‏پیش‏ ‏بینی‏ ‏کنندگی‏ ‏و‏ ‏تایید‏ ‏کنندگی‏ ‏۳
‏۲-۱-۳-۲- ‏انتخاب‏ ‏خاصه‏ ‏۳
‏۳-۱-۳-۲- ‏قابل‏ ‏اتکا‏ ‏بودن‏ ‏۳
‏۴-۱-۳-۲- ‏بیان‏ ‏صادقانه‏ ‏۳
‏۵-۱-۳-۲- ‏رجحان‏ ‏محتوا‏ ‏بر‏ ‏شکل‏ ‏۳
‏۶-۱-۳-۲ ‏بی‏ ‏طرفی‏ ‏۳
‏۷-۱-۳-۲- ‏احتیاط‏ ‏۳
‏۸-۱-۳-۲- ‏کامل‏ ‏بودن‏ ‏۳
‏۲-۳-۲- ‏خصوصیات‏ ‏کیفی‏ ‏مرتبط‏ ‏باارائه‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۱-۲-۳-۲- ‏قابل‏ ‏مقایسه‏ ‏بودن‏ ‏۳
‏۲-۲-۳-۲- ‏ثبات‏ ‏رویه‏ ‏۳
‏۳-۲-۳-۲- ‏قابل‏ ‏فهم‏ ‏بودن‏ ‏۳

‏۴-۲-۳-۲- ‏ادغام‏ ‏و‏ ‏طبقه‏ ‏بندی‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۵-۲-۳-۲- ‏توان‏ ‏استفاده‏ ‏کنندگان‏ ‏۳
‏۴-۲- ‏محدودیتهای‏ ‏حاکم‏ ‏بر‏ ‏خصوصیات‏ ‏کیفی‏ ‏اطلاعات‏ ‏مالی‏ ‏۳
‏۱-۴-۲- ‏موازنه‏ ‏بین‏ ‏خصوصیات‏ ‏کیفی‏ ‏۳
‏۲-۴-۲- ‏به‏ ‏موقع‏ ‏بودن‏ ‏۳
‏۳-۴-۲- ‏منفعت‏ ‏و‏ ‏هزینه‏ ‏۳
‏۵– ۲ ‏روشها‏ ‏و‏ ‏عناصر‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏۳
‏۱-۵-۲ ‏فعالیتهای‏ ‏تجاری‏ ‏و‏ ‏نیازهای‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏۳
‏۲-۵-۲ ‏پردازش‏ ‏معاملات‏ : ‏مدارک‏ ‏و‏ ‏رویه‏ ‏ها‏ ‏۳
‏۳-۵-۲ ‏گردآوری‏ ‏داده‏ ‏های‏ ‏معامله‏ ‏در‏ ‏قالب‏ ‏مدرک‏ ‏مثبته‏ ‏۳
‏۴-۵-۲- ‏ثبت‏ ‏اطلاعات‏ ‏معاملات‏ ‏در‏ ‏دفتر‏ ‏روزنامه‏ ‏۳
‏۵-۵-۲ – ‏انتقال‏ ‏رویدادها‏ ‏به‏ ‏دفاتر‏ ‏کل‏ ‏۳
‏۶-۵-۲ – ‏تهیه‏ ‏اطلاعات‏ ‏برای‏ ‏تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏۳
‏۷-۵-۲ – ‏صورتهای‏ ‏مالی‏ ‏۳
‏۸-۵-۲ ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏نوع‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۶-۲- ‏مفاهیم‏ ‏فن‏ ‏آوری‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۱-۶-۲ – ‏سخت‏ ‏افزار‏ ‏رایانه‏ ‏ها‏ ‏۳
‏۲ -۶ -۲ – ‏اندازه‏ ‏رایانه‏ ‏ها‏ ‏۳
‏۳-۶-۲- ‏واحد‏ ‏پردازش‏ ‏مرکزی‏ ‏۳
‏۴-۶-۲- ‏دستگاههای‏ ‏ورودی‏ ‏۳
‏۵-۶-۲- ‏دستگاههای‏ ‏خروجی‏ ‏۳
‏۶-۶-۲- ‏نرم‏ ‏افزار‏ ‏رایانه‏ ‏۳
‏۷-۶-۲ – ‏نرم‏ ‏افزار‏ ‏سیستمی‏ ‏۳
‏۸-۶-۲ – ‏نرم‏ ‏افزارهای‏ ‏کاربردی‏ ‏۳
‏۷-۲ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏خبره‏ ( ‏هوشمند‏ )‏ ‏۳
‏۱-۷-۲ ‏بعضی‏ ‏از‏ ‏تعاریف‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏خبره‏ ‏۳

‏۲-۷-۲. ‏مزایای‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏خبره‏ ‏۳
‏۳-۷-۲ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏خبره‏ ‏و‏ ‏هوش‏ ‏مصنوعی‏ ‏۳
‏۴-۷-۲ – ‏نتیجه‏ ‏گیری‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏های‏ ‏کلی‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏سیستم‏ ‏های‏ ‏خبره‏ ‏۳
‏۸-۲- ‏بانکهای‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏۳
‏۱-۸-۲ – ‏گردش‏ ‏سیستمی‏ ‏و‏ ‏فیزیکی‏ ‏داده‏ ‏۳
‏۳-۸-۲ – ‏زبانهای‏ ‏سیستم‏ ‏مدیریت‏ ‏بانک‏ ‏اطلاعات‏ ‏۳
‏۴-۸-۲- ‏بانکهای‏ ‏اطلاعاتی‏ ‏رابطه‏ ‏ای‏ ‏۳
‏۵-۸-۲- ‏شرایط‏ ‏اساسی‏ ‏مدل‏ ‏داده‏ ‏رابطه‏ ‏ای‏ ‏۳
‏۹-۲ – ‏تجارت‏ ‏الکترونیکی‏ ‏و‏ ‏انواع‏ ‏آن‏ ‏۳
‏۱-۹-۲- ‏مبادله‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏داده‏ ‏ها‏ی‏ ‏مال‏ی‏ ‏۳
‏۲-۹-۲- ‏تاث‏ی‏ر‏ ‏تجارت‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏۳
‏۳-۹-۲ – ‏انواع‏ ‏شبکه‏ ‏۳
‏۴-۹-۲- ‏اجرا‏ی‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏ارتباطات‏ ‏داده‏ ‏ا‏ی‏ ‏۳
‏۵-۹-۲ – ‏نرم‏ ‏افزارها‏ی‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏۳
‏۱۰-۲- ‏کنترل‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏ها‏ی‏ ‏اطلا‏ ‏عات‏ی‏ ‏حسابدار‏ی‏ ‏۳
‏۱-۱۰-۲-‏کنترلها‏ی‏ ‏حسابدار‏ی‏ ‏و‏ ‏کنترلها‏ی‏ ‏ادار‏ی‏ ‏۳
‏۲-۱۰-۲- ‏کنترلها‏ی‏ ‏عموم‏ی‏ ‏و‏ ‏کنترلها‏ی‏ ‏کاربرد‏ی‏ ‏۳
‏۳-۱۰-۲ – ‏کنترلها‏ی‏ ‏مرحله‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏س‏ی‏ستمها‏ی‏ ‏کاربرد‏ی‏ ‏،‏ ‏کنترلها‏ی‏ ‏مرحله‏ ‏اجرا‏ ‏،‏ ‏و‏ ‏کنترلها‏ی‏ ‏حفاظت‏ ‏و‏ ‏ا‏ی‏من‏ی‏ ‏۳
‏۴-۱۰-۲ . ‏دامنه‏ ‏کاربرد‏ ‏روشها‏ی‏ ‏حسابرس‏ی‏ ‏در‏ ‏مراکز‏ ‏خدمات‏ ‏کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ ‏۳
‏۱-۴-۱۰-۲- ‏تفک‏ی‏ک‏ ‏وظا‏ی‏ف‏ ‏کارکنان‏ ‏۳
‏۲-۴-۱۰-۲- ‏مجاز‏ ‏بودن‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ ‏۳
‏۳-۴-۱۰-۲- ‏ثبت‏ ‏فعال‏ی‏ت‏ ‏ها‏ ‏۳
‏۴-۴-۱۰-۲ – ‏دسترس‏ی‏ ‏به‏ ‏دارا‏یی‏ها‏ ‏۳
‏۵-۱۰-۲ ‏- ‏شناخت‏ ‏کل‏ی‏ ‏مرکز‏ ‏خدمات‏ ‏کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ ‏و‏ ‏روشها‏ی‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی‏ ‏عموم‏ی‏ ‏۳
‏۱-۵-۱۰-۲‏ته‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏آزما‏ی‏ش‏ ‏برنامه‏ ‏ها‏ی‏ ‏کامپ‏ی‏وتر‏ی‏ ‏برا‏ی‏ ‏هدف‏ ‏ها‏ی‏ ‏حسابرس‏ی‏ ‏۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.