پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری و کیفیت خدمات :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۰ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
۲-۱- مقدمه ۱۳
۲-۲ خدمات ۱۳
۲-۲-۱ تعریف خدمات ۱۳
۲-۲-۲ ویژگیهای خدمات ۱۵
۲-۲-۳ اهمیت خدمات ۱۹
۲-۳- مشتری، وفاداری مشتری و رضایت مشتری ۲۰
۲-۳-۱ تعریف مشتری ۲۰
۲-۳-۲ وفاداری مشتری ۲۱
۲-۳-۳ تعریف وفاداری ۲۴
۲-۳-۴ اهمیت وفاداری ۲۶
۲-۳-۵ مشتری وفادار ۲۷
۲-۳-۶ وفاداری نسبت به عرضه کننده محصول ۲۹
۲-۳-۷ دسته بندی انواع وفاداری ۳۰
۲-۳-۸ مدل های وفاداری مشتریان ۴۰
۲-۳-۹ رضایت مشتری ۴۲
۲-۴-کیفیت خدمات ۴۹
۲-۴-۱ مفاهیم و تعاریف کیفیت ۴۹
۲-۴-۲ تعریف کیفیت خدمات ۵۰
۲-۴-۳ عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات ۵۰
۲-۴-۴ مدل لهتینن و لهتینن ۵۱
۲-۴-۵ مدل گرونروز ۵۱
۲-۴-۶ مدل پاراسورامان ۵۲
۲-۴-۷ قابلیت اطمینان ۵۵
۲-۴-۸ عوامل محسوس ۵۶
۲-۴-۹ اطمینان خاطر ۵۶
۲-۴-۱۰ همدلی ۵۶
۲-۴-۱۱ پاسخگویی (مسئولیت پذیری) ۵۶
۲-۴-۱۲ ارزش درک شده ۵۷
۲-۴-۱۳ تصویر سازمانی ۵۸
۲-۴-۱۴ هزینه جابه جایی ۵۹
۲-۵- شرکتهای کوچک و متوسط ۶۰
۲-۵-۱ تعریف شرکتهای کوچک و متوسط ۶۰
۲-۵-۲ اهمیت شرکتهای کوچک و متوسط ۶۲
۲-۶- پیشینه تحقیق ۶۳
۲-۶-۱ مروری بر پژوهش های انجام شده در ایران ۶۳
۲-۶-۲ پژوهش های خارجی ۶۴
۲-۷- چهارچوب مفهومی ۶۷
۲-۸- جمع بندی ۷۲
مقدمه
افزایش وفاداری مشتری در شرکتهای سرویس دهنده به سودآوری بیشتری منجر خواهد شد. در همین راستا تحقیقات زیادی با تمرکز بر بررسی و آزمایش ارتباطات بین وفاداری مشتری و موارد مقدم بر آن انجام شده است.
یک مشتری وفادار، علاوه برآنکه بارها و بارها جهت خرید مجدد محصولات و یا استفاده از خدمات به سازمان مورد علاقه خودش رجوع میکند، بعنوان یک عامل مضاعف در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان از طریق توصیه و سفارش به سایرین، نقش حائز اهمیتی در ارتقای میزان سودآوری و بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایجاد میکند. (کاوسی و سقایی، ۱۳۸۴)
در شرایطی که بر مبنای بررسیهای اقتصادی، هزینه لازم برای بدست آوردن یک مشتری جدید ۵ تا ۶ برابر هزینه لازم برای حفظ یک مشتری قدیمی میباشد. بنظر منطقی میرسد الویت اول در میان اصول راهبردی خط مشی سازمانها، تعیین سیاستهای مناسب بمنظور حفظ و نگهداری مشتریان کنونی، تقویت وفاداری آنان و تعیین راهکارهای مناسب برای تداوم رابطه دراز مدت با مشتریان باشد. اما همواره باید به این نکته توجه کرد که تنها راه حفظ مشتریان، برآوردن نیازها، خواستهها و انتظارات آنان و در یک کلام تامین رضایت آنان و ارایه ارزش به آنان است. (شاهین و تیموری، ۱۳۸۷)
با توجه به اهمیت موضوع، مدل های گوناگونی برای عوامل تاثیر گذار بر وفاداری در شرکت های ارایه دهنده خدمات ارایه شده، در ابتدا خدمات را تعریف، سپس به تعریف مشتری و وفاداری مشتری و اهمیت مشتری وفادار میپردازیم و مدل های وفاداری مشتری را بررسی خواهیم کرد. در آخر بعد از کیفیت خدمات و عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات و تعریف بنگاه های کوچک و متوسط به مروری بر ادبیات انجام شده در داخل وخارج از کشور میپردازیم.
خدمات
تعریف خدمات
یک خدمت، فعالیت یا مجموعهای از فعالیتهای کم و بیش ناملموس است که معمولاً و نه لزوماً در تعاملات بین مشتری و کارکنان خدمات و یا منابع فیزیکی و یا کالاها و یا سیستمهای عرضهکننده خدمات صورت میگیرد و به عنوان راه حلی برای مشکلات مشتری ارایه میشود.
این واژه دارای مفاهیم متفاوتی است و از خدمات شخصی تا خدمت به عنوان یک محصول را دربرمیگیرد. تعریف خدمت، بهدلیل تنوّع آن، همواره کار سختی بوده است. آنچه موضوع را پیچیدهتر میکند، این است که اغلب، بهدلیل غیر محسوس بودن بسیاری از دادهها و ستادهها، درک کردن روشی که خدمت در آن ایجاد و به مشتریان عرضه میشود، دشوار است. اکثر مردم برای تعریف تولید یا کشاورزی، مشکل چندانی ندارند، ولی برای تعریف خدمت دچار مشکل هستند. (لاولاک lovelock
، ۲۰۰۱)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.