اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟ :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۹ صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
۱
موضوع اقدام پژوهی :
چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟
۲
اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟
فهرست مطالب
چکیده ۳
مقدمه: ۳
بیان مسئله: ۵
۱- تعریف و تبیین واژههای کلیدی: ۸
۳- اقدام راه حل پیشنهادی ۱۱
۴- ارزیابی نتایج (گردآوری شواهد ۲ ): ۱۴
برخی از اظهارنظرها به عنوان نمونه: ۱۵
بیان محدودیتها ۱۷
ارائه پیشنهادات ۱۸
منابع و پیشینههای مورد استفاده ۱۹
۴
چکیده
از زمانی که به تدریس درس تاریخ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانشآموزان به کلاس شدهام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که میتوانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.
نتیجهای که در نهایت پس از به کار بردن راه حلهای مختلف برای اینجانب عاید شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعالیت دانشآموزان در کلاس بوده است. که این مسئله برایم ارزش زیادی داشته است.
از دیگر مواردی که باید به آن اشاره شود کسب موفقیت دانشآموزان در آزمونهای مستمر و پایانی بود.
شرکت همگی دانشآموزان به صورت داوطلبانه در پرسشهای کلاسی، انجام برخی تکالیف محوله و رقابت سالم در بین آنها از دیگر مواردی است که از کنار آن نمیتوان به سادگی گذشت.
در نشستها و گفتگوهایی که با همکاران مختلف داشتهام، در استفاده از راهحلهای مذکور، بیشتر تشویق میشدم.
مقدمه:
تاریخ هر ملتی، نمادی از هویت آنان است که در شکلگیری شخصیت و هویت جوانانش، نقش اساسی خواهد داشت. تاریخ یکی از مهمترین و بهترین مآخذ تعلیم و تربیت برای انسانهاست و همانطور که گفته شده «هیچ قسمتی از فرهنگ یک جامعه به اندازهی تاریخ در هویت بخشی موثر نیست».۱
این مسئله تنها با آموزش درست تاریخ میسر میشود. و در این راه باید دانشآموزان را به گونهای جذب درس تاریخ و فلسفهی حاکم بر آن کرد که بعد از پایان درس، آنان خود به دنبال چرایی مسائل بروند و به غور و تحقیق در امور بپردازند.
در ارائهی درس تاریخ، چه به صورت سنتی و یا شکل نوین آن، باید روحیهی کنجکاوی، حقیقتجویی و دنبال کردن دلایل، علتها و نتایج تاریخی و نقش آنها را در زندگی حال و آیندهی دانشآموزان ایجاد کنیم؛ و کاربرد تاریخ برای حال و آینده را واقعاً در روح و جان آنها و کسانیکه تاریخ را تنها حدیث گذشتگان (مردگان) می
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.