اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟ :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۹ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏موضوع اقدام پژوهی :
‏چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟
۲
‏اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟
فهرست مطالب
چکیده ۳
مقدمه: ۳
بیان مسئله: ۵
۱- تعریف و تبیین واژه‌های کلیدی: ۸
۳- اقدام راه حل پیشنهادی ۱۱
۴- ارزیابی نتایج (گردآوری شواهد ۲ ): ۱۴
برخی از اظهارنظرها به عنوان نمونه: ۱۵
بیان محدودیتها ۱۷
ارائه پیشنهادات ۱۸
منابع و پیشینه‌های مورد استفاده ۱۹
۴
‏چکیده
‏از زمانی که به تدریس درس تاریخ‏‌‏ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانش‏‌‏آموزان به کلاس شده‏‌‏ام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می‏‌‏توانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.
‏نتیجه‏‌‏ای که در نهایت پس از به کار بردن راه حل‏‌‏های مختلف برای اینجانب عاید شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعالیت دانش‏‌‏آموزان در کلاس بوده است. که این مسئله برایم ارزش زیادی داشته است.
‏از دیگر مواردی که باید به آن اشاره شود کسب موفقیت دانش‏‌‏آموزان در آزمونهای مستمر و پایانی بود.
‏شرکت همگی دانش‏‌‏آموزان به صورت داوطلبانه در پرسش‏‌‏های کلاسی، انجام برخی تکالیف محوله و رقابت سالم در بین آنها از دیگر مواردی است که از کنار آن نمی‏‌‏توان به سادگی گذشت.
‏در نشست‏‌‏ها و گفتگوهایی که با همکاران مختلف داشته‏‌‏ام، در استفاده از راه‏‌‏حل‏‌‏های مذکور، بیشتر تشویق می‏‌‏شدم.
‏مقدمه:
‏تاریخ هر ملتی، نمادی از هویت آنان است که در شکل‏‌‏گیری شخصیت و هویت جوانانش، نقش اساسی خواهد داشت. تاریخ یکی از مهمترین و بهترین مآخذ تعلیم و تربیت برای انسانهاست و همانطور که گفته شده ‏«‏هیچ قسمتی از فرهنگ یک جامعه به اندازه‏‌‏ی تاریخ در هویت بخشی موثر نیست‏»‏.‏۱
‏این مسئله تنها با آموزش درست تاریخ میسر می‏‌‏شود. و در این راه باید دانش‏‌‏آموزان را به گونه‏‌‏ای جذب درس تاریخ و فلسفه‏‌‏ی حاکم بر آن کرد که بعد از پایان درس، آنان خود به دنبال چرایی مسائل بروند و به غور و تحقیق در امور بپردازند.
‏در ارائه‏‌‏ی درس تاریخ، چه به صورت سنتی و یا شکل نوین آن، باید روحیه‏‌‏ی کنجکاوی، حقیقت‏‌‏جویی و دنبال کردن دلایل، علت‏‌‏ها و نتایج تاریخی و نقش آنها را در زندگی حال و آینده‏‌‏ی دانش‏‌‏آموزان ایجاد کنیم؛ و کاربرد تاریخ برای حال و آینده را واقعاً در روح و جان آنها و کسانیکه تاریخ را تنها حدیث گذشتگان (مردگان) می

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.