پاورپوینت معرفی و آشنایی با سیستم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت معرفی و آشنایی با سیستم دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت معرفی و آشنایی با سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت معرفی و آشنایی با سیستم :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۷ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

معرفی و آشنایی با سیستم
بسمه تعالی
۱
W ireless L ocal L oop
۲
مقدمه:
برای برقراری هر نوع ارتباط مخابراتی لازم است که مشترک از طریقی به تجهیزات نصب شده در ایستگاههای مخابراتی متصل گردد. شبکه ای که مشترکین را به این تجهیزات وصل می کند شبکه دسترسی نام دارد.
تا اواسط دهه ۸۰ ارتباط بین مشترکین و تجهیزات مراکز مخابراتی از طریق کابلهای مسی صورت می‎گرفت. این نوع ارتباط به علت زمان بر بودن عملیات اجرائی ناشی از حفاریهای لازم جهت نصب کابل یکی از گلوگاههای توسعه شبکه مخابراتی بوده و همواره بخش عظیمی از هزینه های واگذاری سرویسهای مخابراتی را به خود اختصاص داده است.
طراحی شبکه های کابلی بر پایه حمل فرکانس صدا صورت گرفته و پیش بینی برای سرویسهای دیجیتالی پیشرفته مانند اینترنت در آن نشده است، لذا این شبکه ها در ارائه سرویسهای باند وسیع به کاربران دچار محدودیتهایی می شوند.
W ireless L ocal L oop
۳
دسترسی بدون سیم:
سیستم بدون سیم سیستمی است که در آن ارتباط مشترک به تجهیزات مخابراتی از طریق تجهیزات رادیویی برقرارمی گردد.
اولین ساختار WLL که مقدمه ای برای سیستمهای امروزی به کار می رود در سال ۱۹۷۰ طراحی گردید. این ساختار شامل ایستگاه مرکزی( Central Station ) که به شبکه PSTN وصل می شد، ایستگاههای مشترکین( Subscriber Stations ) و تعدادی تکرارکننده بود.
شکل ۱- سیستم سیمی و سیستم بدون سیم
W ireless L ocal L oop
۴
بحران فرکانس در سیستم های بدون سیم:
افزایش روز افزون استفاده از سیستم های بدون سیم،سرویس دهندگان را با مسئله کمبود طیف فرکانسی مواجه می کند. در سیستم های WLL نیز همانند سیستم هی دیگر بی سیم، در حین طراحی باید به محدوده فرکانس و استفاده بهینه از طیف فرکانس توجه کرد.
علیرغم اینکه مشترک تنها در زمان برقراری ارتباط محدوده ای از فرکانس را اشغال می کند اما مسئله کمبود طیف فرکانسی همواره موجود است. با استفاده مجدد از فرکانس می توان این کمبود را تا حدودی جبران کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.