پاورپوینت گزارش عملکرد معاونت مبتنی بر سند راهبردی در سال ۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت گزارش عملکرد معاونت مبتنی بر سند راهبردی در سال ۹۳ دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت گزارش عملکرد معاونت مبتنی بر سند راهبردی در سال ۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت گزارش عملکرد معاونت مبتنی بر سند راهبردی در سال ۹۳ :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

Picture caption
گزارش عملکرد معاونت مبتنی بر سند راهبردی در سال ۹۳
بسمه تعالی
اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴
اهداف و وظایف معاونت امور حقوقی و مجلس
هدف:
تنظیم خط مشی و اداره امور حقوقی، قضایی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی
وظایف:
ـ سیاست گذاری و تعیین خط مشی درخصوص بررسی‌ها و اظهار نظرات حقوقی مربوط به پیش نویس لوایح و طرح‌های قانونی، تصویب‌‌نامه‌ها، آئین نامه‌ها اساسنامه‌ها، قراردادها و موافقت‌نامه‌هایی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته تهیه می شود، حسب مورد با هماهنگی واحدهای ذیربط.
ـ کنترل و نظارت به منظور پاسخگویی به استعلامات بعمل آمده از سوی معاونتها و سازمانهای وابسته به وزارت متبوع.
ـ انجام هماهنگی‌های لازم در راستای برقراری ارتباط و تعامل مؤثر با مجلس شورای اسلامی جهت آگاهی از نقطه نظرات موافق و مخالف نمایندگان مجلس و سایر مراجع در مورد طرحها و لوایح مربوط به وزارتخانه.
ـ سیاست گذاری و تعیین خط مشی در تهیه پاسخ و یا ادای توضیحات لازم به تذکرات، سئوالات و نامه‌های نمایندگان و کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی.
ـ تحقیق، طرح، تعقیب و دفاع از دعاوی‌له و علیه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراجع داوری داخلی و بین‌المللی.
۲
واحد حقوقی
ـ بررسی پیش نویس لوایح قانونی، تصویب‌نامه‌ها، آئین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و قراردادهایی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته تهیه می‌شود و اعلام نظر در مورد آنها از نظر انطباق با موازین حقوقی حسب ارجاع.
ـ بررسی، مطالعه و اظهارنظر در خصوص جنبه‌های حقوقی لوایح، طرحهای قانونی، تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها که از طرف دفتر هیأت دولت یا سایر قوا و وزارتخانه‌ها و یا سازمانهای دولتی جهت اظهارنظر به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می‌شود.
ـ تهیه پیش نویس قراردادهای نمونه، تنظیم و یا تأیید قراردادهای مورد نیاز ادارات و واحدهای تابعه و پاسخگویی به استعلام‌های مربوطه.
ـ انجام کلیه امور حقوقی از قبیل اخذ و رسیدگی و انجام اقدامات لازم درخصوص اسناد لازم‌الاجرا، وصول مطالبات، صدور اجرائیه و… که مربوط به مناقصه‌ها، مزایده‌ها و قراردادهای دستگاه می‌باشد، با هماهنگی معاونت امور حقوقی و مجلس و همچنین همکاری در اجرای برنامه نظارت بر امور حقوقی مناقصه‌ها، شوراها و قراردادهای وزارت متبوع.
ـ بررسی، مطالعه و اظهارنظر حقوقی در مورد قراردادها و موافقت‌نامه‌هایی که بین وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی دولت ایران و مؤسسات خارجی منعقد می‌گردد و در آنها تسلیم نظر حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیش‌بینی می‌گردد.
ـ بررسی و پیگیری درخصوص ایرادات مطروحه و مرتبط نسبت به مصوبات دولت.
 ـ پیگیری مستندسازی اموال غیرمنقول وزارتخانه و رفع ابهامات و مشکلات حقوقی آنها و شرکت در جلسات مربوطه.
ـ مطالعه و بررسی در مورد قوانین و مقررات مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته و ارائه پیشنهادهای لازم برای تنقیح و اصلاح آنها.
ـ بررسی و مطالعه پیرامون موضوعات و مسائل حقوقی و قضایی و اقدام قضایی لازم حسب مورد همچنین اقامه دعوی و تنظیم دادخواست اعم از حقوقی، کیفری، استخدامی و ثبتی در مواجع قضایی و تعقیب و پیگیری نسبت به دعاوی مطروحه تا حصول نتیجه نهایی.
اهداف و وظایف معاونت امور حقوقی و مجلس
۳
ـ بررسی دادخواست‌ها و شکوائیه‌های واصله از مراجع ذیربط و جمع‌آوری ادله و مدارک جهت پاسخگوئی به آنها از واحدهای ذیصلاح، تنظیم و تبادل لوایح و شرکت در جلسات مراجع قضایی و اداری مربوط در ارتباط با دعاوی علیه وزارت متبوع.
ـ انجام امور ثبتی وزارت متبوع و امور مربوط به دفاتر اسناد رسمی.
ـ شرکت در کمیسیونهای مختلف به عنوان نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت اظهارنظرهای حقوقی.
ـ تشکیل کمیسیونهای مشورتی و جلسات لازم به منظور تبادل نظر در امور حقوقی و مشکلات ناشی از اجرای قوانین که به دفتر حقوقی ارجاع می‌شود.
ـ مطالعه و بررسی برای طبقه‌بندی قوانین، تصویب‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و تصمیمات قانونی جهت تدوین فرهنگ قوانین و مقررات.
ـ رسیدگی، تحقیق و پیگیری موارد مطروحه در گزارشها و نامه‌های سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراجع بازرسی در ارتباط با وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته و واحدهای تابعه.
ـ تحقیق، طرح، تعقیب و دفاع از دعاوی‌له و علیه وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراجع داوری بین‌المللی.
ـ اظهارنظر درخصوص انتخاب وکلای دادگستری توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و نظارت بر انعقاد قرارداد وکالت با وکلای مذکور در مرکز و شهرستانها و مراقبت در کار آنها.
ـ تهیه و تنظیم نیازهای آموزشی تخصصی حقوقی برای کادر نمایندگان قضائی و کارشناسان حقوقی زیر مجموعه به منظور انجام برنامه‌ریزیهای آموزشی لازم توسط مرکز نوسازی و تحول اداری.
ـ قیام و اقدام به وصول مطالبات وزارت متبوع از طریق مراجع اداری و قضائی و پاسخ به اینگونه شکایات در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع صالحه.
اهداف و وظایف معاونت امور حقوقی و مجلس
۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.