پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی نوآوری های باز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی نوآوری های باز دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی نوآوری های باز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی نوآوری های باز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی نوآوری های باز :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏طباییان و همکاران (۱۳۹۰) ‏ میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز‏ را مورد مطالعه قرار دادند. ‏ تحقیق، در قالب یک الگو تحلیل کارکرد پویای نظام نوآوری فناورانه، ارائه شده توسط برگک و همکاران (۲۰۰۸) توان نظام نوآوری هوایی برای بهره گیری از توان اندیشگی، علمی- فناورانه و صنعتی ملی و بین المللی را مورد کندوکاو خود قرار داده است. نهایتا، ضمن حصول به این نتیجه که شرایط زمینه ای ایران به میزان زیادی از اتخاذ رویکرد نوآوری باز در بخش هوایی حمایت می کند، رویکرد نوآوری باز را به عنوان یک راه حل برای ارتقای اثربخشی نوآوری در بخش هوایی ایران معرفی کرد.
‏جاوید و باقری نژاد (۱۳۹۱) ‏ ارتباط فرایند نوآوری باز و توانمندی جذب بنگاه ها‏ را مورد بررسی قرار دادند. ‏ ‏این تحقیق ‏با بهره گیری از تحقیقات پیشین با تفکیک نوآوری باز به دو بعد کلیدی آن (بعد انسانی که شامل رهبری، کار تیمی و انگیزه و بعد سازمانی که شامل فرایند نوآوری باز، ساختار، ظرفیت ها و مدل تجاری می باشد) به تحلیل ارتباط نوآوری باز و توانمندی جذب ‏پرداخته و مدل مفهومی ارائه می کند.
‏دوگسون و همکاران- Dogson et al.
‏ (۲۰۰۶) نقش ابزارهای ICT‏ را در نوآوری های باز مورد مطالعه قرار داد. نتایج تحقیق وی که در شرکت های خصوصی انجام شد نشان داد که ابزارهای ICT‏ باعث حمایت از ارتباطات جهت نوآوری های باز می شود که این حالت در درون سازمان یا بین سازمان ها اتفاق می افتد. همچنین آنها دریافتند که ابزارهای ICT‏ مانند شبیه سازی، داده کاوی، طراحی نمونه اولیه و یک سیستم مجازی می تواند جهت حمایت از نوآوری های باز بسیار مفید باشد.
‏بونو و همکاران (۲۰۰۹) اثرات استفاده از ابزارهای ICT‏ را بر روی نوآوری های باز سازمانی در کشور ژاپن مورد مطالعه قرار دادند. نتایج مطالعه آنها نشان داد که بین شرکت های با استفاده موفق از ICT‏ و شرکت هایی که از این ابزارها استفاده نمی کردند از نظر عملکرد، موانع و تصمیم گیری جهت نوآوری سازمانی تفاوت معنی دار وجود داشت. همچنین آنها دریافتند که شرکت های برتر از نظر نوآوری های باز شرکت هایی هستند که قابلیت های بالای استفاده از ICT‏ را دارند.
‏آیدوتا و همکاران- Idota et al.
‏ (۲۰۱۰) اثر استفاده از ابزارهای ICT‏ بر موفقیت نوآوری های باز را در شرکت های ژاپنی مورد بررسی قرار دادند. روش تحقیق به صورت پیمایشی و از طریق فرستادن ایمیل به شرکت های کوچک و متوسط در ژاپن صورت گرفت. نتایج مطالعه نشان داد که شرکت هایی که نوآوری های باز بیشتری را تجربه می کنند، این نوآوری های را با همکاری و تبادل اطلاعات با سایر شرکت ها از طریق ابزارهای ICT‏ توسعه داده و تشویق می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.