پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مزیت رقابتی بازار، شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مزیت رقابتی بازار، شرکت های بیمه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مزیت رقابتی بازار، شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مزیت رقابتی بازار، شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مزیت رقابتی بازار، شرکت های بیمه :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏پیشینه تحقیق
‏۱)‏ ش‏ی‏ما‏ آقاخان‏ی‏ در سال ۱۳۹۰ در تحق‏ی‏ق‏ی‏ با عنوان بررسی مزیت های رقابتی بازار تابلو برق ایران‏ ‏( بررسی موردی شرکت پارس تابلو) در این تحقیق عوامل مهم و تاثیر گذار بر مزیت رقابتی در صنعت تابلو برق ایران بر اساس مدلی که توسط سازمان کنفرانس تجارت و توسعه ملل متحد ” آنکتاد” ارائه شده است مورد بررسی قرارگرفته . و همچنین مزیت های رقابتی شرکت پارس تابلو، به عنوان یک سازنده مطرح و معتبر در این صنعت شناسایی گرد‏ی‏د‏. در مدل فوق ۱۰ عامل به عنوان فاکتورهای ایجاد مزیت رقابتی مطرح شده است که شامل قیمت، کیفیت، نام تجاری انحصاری‏،‏ دانش بازاریابی، دانش مدیریت، سهم بازار، دانش فنی، منابع مالی، ظرفیت خالی، مکان یا مزیت های توزیع می باشد.
‏۲)‏سارا دادوند در سال ۱۳۸۹ در تحق‏ی‏ق‏ی‏ با عنوان رتبه بندی عوامل موثر در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه ،مز‏ی‏ت‏ رقابت‏ی‏ در شرکت ها‏ی‏ ب‏ی‏مه‏ را به ترتیب اولویت چهار عامل پاسخگویی به مشتری – کیفیت – کارایی و نوآوری به عنوان عوامل اصلی موثر در کسب مزیت رقابتی در شرکت ه‏ای‏ بیمه شناسایی نموده است.
‏۳)‏ ‏نازگل دانش پژونژاد‏ درسال ۱۳۹۰ ‏در تحق‏ی‏ق‏ی‏ با عنوان‏ ‏بررسی تاثیر پنج نیروی رقابتی پورتر بر موفقیت شرکت ساخت‏م‏انی بتن رادیه‏،‏ ‏در ‏تحقیق ‏خود‏ ‏از‏ مدل پنج نیروی رقابتی پورتر برای تدوین استراتژی هایی در زمینه مقابله با نیروها ‏استفاده نموده است‏.در این راستا متغیر های تحقیق عبارتنداز : متغیر وابسته :کارکرد شرکت ساختمانی بتن رادیه متغیر مستقل : رقبای جدید و بالقوه،خدمات یا محصولات جایگزین ،قدرت چانه زنی خریدار ،قدرت چانه زنی تامین کننده ،رقابت میان رقبای موجود. این تحقیق یک تحقیق کاربردی و از ن‏ظ‏ر روش گرداوری داده ها تحلیلی ‏–‏پیمایشی‏ ‏بوده‏ ‏و‏ ‏برای‏ ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏داده‏ ‏ا‏ز spss‏ استفاده ‏نموده است‏.داده ها در این پایان نامه از طریق پرسش نامه جمع آوری شده و اعتبار آن از طریق نر‏م‏ افزار spss‏ با محاسبه آلفا کرونباخ به دست آمده است.کلمات کلیدی این تحقیق عبارتند از : زنجیره ارزش ، راهبرد ، تمایز ، تمرکز ،منظر فرایند های داخلی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.