پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏پیشینه تحقیق داخلی وخارجی نیازهای روانشناختی واختلال تنظیم هیجان
‏۲-۵ تاریخچه و ‏پیشینه تحقیق:
‏۲-۵-۱ تحقیقات انجام شده در داخل ایران:
‏در پژوهشی که بیابانگرد‏ ‏(۱۳۸۱) با عنوان تحلیلی بر فراشناخت و شناخت بر روی دانشجویان انجام داد، نشان داد که بین طرحواره‏‏های ناسازگار اولیه و اختلالات هیجانی و نقش فعال شدن طرحواره‏‏های بد کنش در پردازش و تفسیر سوگیرانه اطلاعات رابطه وجود دارد.
‏در تحقیقی که بیرامی، اکبری، قاسم‏‏پور و عظیمی (۱۳۹۱) با عنوان بررسی حساسیت اضطرابی، فرانگرانی و مولفه‏های تنظیم هیجانی با نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی و بهنجار بر روی ۹۲ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی، انجام داد نشان داد که دانشجویان دارای اختلال اجتماعی کمتر از دانشجویان بهنجار ارزیابی مجدد به عنوان یک راهبرد مثبت از تنظیم هیجانی استفاده می‏‏کنند.
‏در تحقیقی که شهامت (۱۳۸۹) با عنوان پیش‏‏بینی نشانه‏های سلامت عمومی بر اساس طرحواره‏های ناسازگار اولیه بر روی ۱۵۹ دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد انجام داد، نشان داد که این پژوهش به نقش واسطه‏ای طرحواره‏‏ها در آسیب شناسی روانی صحه می‏گذارد.
‏درپژوهشی که یوسف‏‏نژاد و پیوسته‏‏گر(۱۳۹۰) با عنوان رابطه رضایت از زندگی و طرحواره‏های ناسازگار اولیه بر روی ۱۵۹ دانشجوی دانشگاه شهر بابل انجام دادند، نشان داد که بین طرحواره‏های ناکارآمد اولیه و رضایت از زندگی در دانشجویان رابطه منفی وجود دارد.
‏ در تحقیقی که (کاظمی، مطهری، و قربانی، ۱۳۹۰) با عنوان ارتباط بین طرحواره‏های ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی بر روی ۱۰۰ دانش‏‏آموز مقطع راهنمایی و دبیرستان شهر اصفهان انجام دادند، نتایج حاصل از داده‏‏ها نشان داد که ضریب همبستگی بینش‏نگر رابطه منفی و معنی‏‏دار بین نمره کل متغیرهای طرحواره‏‏ها و حالات فراشناختی می‏‏باشد.
‏در پژوهشی که پیچا‏‏کلایی و همکاران (۱۳۹۱) با عنوان بررسی علل تداوم نشا‏نگان بالینی شکست عاطفی دانشجویان با تأکید بر سبک‏‏های دلبستگی و طرحواره‏‏های ناسازگار اولیه بر روی ۸۰ دانشجوی دانشگاه شهر تبریز انجام دادند. نتایج حاصل این بود که افراد ایمن، دوری‏‏گزین و دوسو‏‏گرا، راهبردهای کاملاً متفاوتی برای تنظیم هیجان‏‏ها و پردازش اطلاعات هیجانی به کار می برند. آنهایی که سبک دلبستگی ایمن داشتند از آن دسته راهبرد‏‏های تنظیم هیجانی استفاده می‏‏کنند، که استرس را به حداقل رسانده و هیجان‏‏های مثبت را بر می‏‏انگیزند. سبک‏‏های دلبستگی ناایمن، دوری‏‏گزین و دوسوگرا از آن دسته ‏راهبردهای تنظیم هیجانی سود می‏‏جویند که بر هیجانهای منفی تأکید دارند یا تجربه‏‏های هیجانی را سرکوب می‏‏کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.