پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏پیشینه تحقیق
‏مطالعات داخلی
‏نصیرزاده (۱۳۸۲) میزان کاربرد برخی فن آوریهای مدیریت مالی در شرکت های تحت پوشش دولت را مورد بررسی قرار داده و تنگناهای موجود را شناسایی کرده است. نتایج مطالعه حاکی از آن است که شرکت های تحت پوشش دولت، جهت پیش بینی متغیرهای مالی، از روش های صورت های مالی مقایسه ای، بررسی روند و تجزیه و تحلیل نسبت های مالی استفاده می کنند و برای ارزیابی طرح های بلند مدت (سرمایه ای) نیز روش دوره بازیافت سرمایه را بکار می گیرند. نتایج نشان داده است که بکارگیری فن آوری های جدید می تواند روند انجام روش های گفته شده را تسریع سازد.
‏مشایخی و همکاران (۱۳۸۴) عوامل کلیدی موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران را مورد بررسی قرار دادند. براساس یافته‏‌‏های این پژوهش، اعضای پانل دلفی در مجموع ۳۷ عامل را در موفقیت و شکست کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران کلیدی تشخیص داده‏‌‏اند. لازم به ذکر است که به ۲۰ عامل از این عوامل در پژوهشها و مطالعات پیشین در بخش دولتی اشاره شده است و ۱۷ عامل دیگر را اعضای پانل ارایه کرده‏‌‏اند.
‏اسدی و کریمی (۱۳۸۶) بررسی سازه های موثر بر کاربردهای فناوری اطلاعات (IT) ‏توسط آموزشگران مراکز ‏آموزش علمی- کاربردی را مورد مطالعه قرار دادند. جامعه آماری این تحقیق را آموزشگران مراکز آموزشی علمی – کاربردی کشاورزی تشکیل داده است. نتایج نشان داد که بین میزان آشنایی و مهارت در زبان انگلیسی، آشنایی و مهارت اینترنتی، آشنایی و مهارت کامپیوتری، زمینه بکارگیری فناوری اطلاعات، عوامل فنی و شرایط محیطی با میزان استفاده آموزشگران از فناوری های مختلف اطلاعاتی رابطه مثبت و معنی داری نشان داد. نتایج حاصل از مقایسه میانگین ها نشان داد بین آموزشگران با مدارک تحصیلی مختلف و وضعیت استخدامی مختلف از نظر میزان پذیرش فناوری های اطلاعاتی تفاوت معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.