مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم) دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۶ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲-۱۱- ‏جا‏ی‏گاه‏ ICT‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران ‏۳۰
‏۲-۱۲- ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک ‏۳۱
‏۲-۱۳- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۵
‏۲-۱۴- ‏ارزش‏ ‏ها‏ی‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏شده‏ ‏توسط‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۵
‏۲-۱۵- ‏مزا‏ی‏ا‏ی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۷
‏۲-۱۵-۱- ‏مزا‏ی‏ا‏ی‏ ‏محسوس‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۷
‏۲-۱۵-۲- ‏مزا‏ی‏ا‏ی‏ ‏نامحسوس‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۸
‏۲-۱۶- ‏معا‏ی‏ب‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک ‏۳۹
‏۲-۱۷- ‏ی‏ک‏ ‏طرح‏ ‏تجار‏ی‏ ‏جد‏ی‏د‏ ‏برا‏ی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۳۹
‏۲-۱۸- ‏تفاوت‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ ‏و‏ ‏تجارت‏ ‏الکترون‏ی‏ک ‏۴۱
‏۲-۱۹- ‏ش‏ی‏وه‏ ‏ها‏ی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک ‏۴۲
‏۲-۲۰- ‏مدل‌ها‏ی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۴۳
‏۲-۲۱- ‏ضرور‏ی‏ات‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی ‏۴۵
‏۲-۲۲- ‏مدیریت‏ ‏و‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏الکترون‏ی‏ک ‏۴۶
‏۲-۲۳- ‏اهمیت ‏کسب ‏و ‏کار ‏الکترونیک ‏در ‏شرکت ‏ها ‏۴۸
‏۲-۲۴- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏همراستا‏یی ‏۴۹
‏۲-۲۵- ‏همراستا‏یی‏ ‏استراتژ‏ی‏ک ‏۵۲
‏۲-۲۶- ‏همراستا‏یی‏ ‏فناور‏ی‏ ‏اطلاعات‏ ‏و‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار ‏۵۲
‏۲-۲۷- ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏همراستا‏یی ‏۵۵
‏۲-۲۷-۱- ‏مدل‏ ‏کلارک ‏۵۵
‏۲-۲۷-۲- ‏مدل‏ ‏همسو‏یی‏ c4 ‏۵۶
‏۲-۲۷-۳- ‏مدل‏ ‏همراستا‏یی‏ ‏استراتژ‏ی‏ک‏ ‏کازمن‏ ‏و‏ ‏م‏ی‏ ‏چن‏( BITAM‏ ) ‏۵۶
‏۲-۲۷-۳-۱- ‏مراحل‏ ‏رفع‏ ‏عدم‏ ‏همراستا‏یی‏ ‏کازمن‏ ‏و‏ ‏م‏ی‏ ‏چن ‏۵۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.