مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم) دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم) :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۶ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
۲-۱۱- جایگاه ICT در ایران ۳۰
۲-۱۲- تاریخچه کسب و کار الکترونیک ۳۱
۲-۱۳- تعریف کسب و کار الکترونیکی ۳۵
۲-۱۴- ارزش های ایجاد شده توسط کسب و کار الکترونیکی ۳۵
۲-۱۵- مزایای کسب و کار الکترونیکی ۳۷
۲-۱۵-۱- مزایای محسوس کسب و کار الکترونیکی ۳۷
۲-۱۵-۲- مزایای نامحسوس کسب و کار الکترونیکی ۳۸
۲-۱۶- معایب کسب و کار الکترونیک ۳۹
۲-۱۷- یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی ۳۹
۲-۱۸- تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک ۴۱
۲-۱۹- شیوه های کسب و کار الکترونیک ۴۲
۲-۲۰- مدلهای کسب و کار الکترونیکی ۴۳
۲-۲۱- ضروریات کسب و کار الکترونیکی ۴۵
۲-۲۲- مدیریت و کسب و کار الکترونیک ۴۶
۲-۲۳- اهمیت کسب و کار الکترونیک در شرکت ها ۴۸
۲-۲۴- اهمیت همراستایی ۴۹
۲-۲۵- همراستایی استراتژیک ۵۲
۲-۲۶- همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار ۵۲
۲-۲۷- مدل های همراستایی ۵۵
۲-۲۷-۱- مدل کلارک ۵۵
۲-۲۷-۲- مدل همسویی c4 ۵۶
۲-۲۷-۳- مدل همراستایی استراتژیک کازمن و می چن( BITAM ) ۵۶
۲-۲۷-۳-۱- مراحل رفع عدم همراستایی کازمن و می چن ۵۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.