مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۵ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
۲-۲- بازاریابی بانکی ۵۱
۲-۲-۱-بازاریابی ۵۲
۲-۲-۲-ضرورت بازاریابی بانک ها ۵۳
۲-۲-۳-بازاریابی خدمات بانکی ۵۴
۲-۲-۴-مدیریت بازاریابی خدمات بانکی ۵۵
۲-۲-۵-ارزش ویژه نام و نشان تجاری در انتخاب یک بانک ۵۵
۲-۲-۶-رفتار خرید مصرف کننده ۵۶
۲-۲-۷-فرایند تصمیم گیری خرید مشتری ۵۶
۲-۲-۸- نقش و اهمیت تصمیم گیری ۵۷
۲-۲-۹- بازاریابی اجتماعی بانک ۵۷
۲-۲-۱۰- رسمی سازی بازاریابی ۵۸
۲-۲-۱۱- آمیزه بازاریابی بانکی ۵۹
۲-۲-۱۱-۱- قیمت ۶۰
۲-۲-۱۱-۲- محصول ۶۱
۲-۲-۱۱-۳- مکان ۶۱
۲-۲-۱۱-۴- تبلیغات ۶۱
۲-۲-۱۱-۵- فرآیند ۶۳
۲-۲-۱۱-۶- کارکنان ۶۳
۲-۲-۱۱-۷- شواهدفیزیکی ۶۳
۲-۲-۱۲- تصویر ذهنی ۶۴
۲-۲-۱۳- اهمیت تصویر ذهنی ۶۵
۲-۲-۱۴- ابعاد تصویر ذهنی ۶۵
۲-۲-۱۵- تبلیغات بازرگانی ۶۵
۲-۲-۱۶- انواع تبلیغات از نظر نحوه ایجاد ارتباط ۶۶
۲-۲-۱۷- پیشبرد فروش ۶۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.