پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏بیان مسئله
‏دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری،تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. اما از مهمترین تغییرات ایجاد شده در صحنه کسب وکار، تغییر در ارزشهای قابل عرضه به خریداران بوده است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمانهای فعلی شناخته می شود و سازمانهای پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه ‏ارزش بیشتر به خریداران در مقایسه با رقبایشان می دانند( غفاری آشتیانی،۱۳۸۶،ص۵۴).
‏در ‏چند ‏سال ‏گذشته ‏به ‏دلیل ‏مشکلات ‏مختلف ‏اقتصادی، ‏اجتماعی ‏و ‏دولتی ‏بودن ‏نظام ‏بانکی ‏و ‏مهم ‏تر ‏از ‏همه ‏فزونی ‏میزان ‏تقاضا ‏بر عرضه، ‏همواره ‏بانکهای ‏کشور ‏مشتری ‏مداری ‏و ‏ارکان ‏آن ‏را ‏مورد ‏بی ‏توجهی ‏قرار ‏داده ‏اند ‏و ‏نتوانسته ‏اند ‏به ‏نحو ‏احسن ‏از ‏بازاریابی ‏نوین استفاده ‏نمایند .با ‏توجه ‏به ‏تغییرات ‏محیطی ‏که ‏پیش ‏رو ‏داریم، ‏بانک ‏ها ‏بایستی ‏پیشاپیش ‏به ‏تجهیزنمودن ‏خود، ‏شناسایی ‏نیازها، ‏توقعات مشتریان ‏و ‏همچنین ‏توجه ‏به ‏وضعیت ‏بازار ‏اهمیت ‏قایل ‏شوند، ‏زیرا ‏هر ‏بانکی ‏بتواند ‏زودتر ‏از ‏رقبا ‏این ‏نیازها ‏را ‏شناسایی ‏و ‏برآورده ‏کند ‏درمیدان ‏رقابت ‏پیروز ‏و ‏سرافراز ‏خواهد ‏بود.‏در ‏سالهای اخیر ‏با ‏تحولات ‏صورت ‏گرفته ‏در ‏فناوری ‏اطلاعات ‏و ‏ارتباطات، شاهد ‏طلوع ‏مفهوم ‏مدیریت ‏ارتباط ‏با ‏مشتری به ‏عنوان ‏یک ‏رویکرد ‏مهم ‏در ‏کسب ‏و ‏کار ‏بوده ‏ایم ‏که ‏هدف ‏آن ‏بازگشت ‏به ‏دوره ‏بازاریابی ‏شخصی ‏است. ‏این ‏مفهوم نسبتاً ‏ساده ‏ای ‏است ‏که ‏بیان ‏می دارد ‏مشتریان ‏مختلف محصولات ‏و ‏خدمات ‏مختلفی ‏را ‏می طلبند ‏و ‏به ‏جای ‏بازاریابی انبوه ‏افراد ‏و ‏سازمانها ‏هر ‏مشتری ‏را ‏تک ‏تک ‏بازاریابی ‏کنیم. ‏دراین ‏رویکرد ‏شخص ‏به ‏شخص، ‏اطلاعات ‏مربوط ‏به ‏هر ‏مشتری مثل ‏خریدهای ‏قبلی، ‏نیازها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.