پروپوزال بررسی استراتژی های توسعه منابع انسانی و میزان تاثیر آنها بر توانمندسازی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال بررسی استراتژی های توسعه منابع انسانی و میزان تاثیر آنها بر توانمندسازی کارکنان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال بررسی استراتژی های توسعه منابع انسانی و میزان تاثیر آنها بر توانمندسازی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال بررسی استراتژی های توسعه منابع انسانی و میزان تاثیر آنها بر توانمندسازی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال بررسی استراتژی های توسعه منابع انسانی و میزان تاثیر آنها بر توانمندسازی کارکنان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏مقدمه
‏چالش بزرگ سازمانها در قرن ب‏ی‏ست‏ و ‏ی‏کم‏ رقابت بر مبنا‏ی‏ منابع گران ق‏ی‏مت‏ی‏ می‌باشد که تع‏یی‏ن‏ کننده بقاء و رشد سازمانها می‌باشد. منابع‏ی‏ که می‌توان‏ آنها‏ را به صورت مد‏ی‏ر‏ی‏ت، ‏ن‏ی‏رو‏ی‏ انسان‏ی‏، ‏زم‏ی‏ن، ‏سرما‏ی‏ه‏ و منابع سرما‏ی‏ه‏ ا‏ی‏(تجه‏ی‏زات‏) دسته بند‏ی‏ نمود. از م‏ی‏ان‏ ا‏ی‏ن‏ منابع مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ و ن‏ی‏رو‏ی‏ انسان‏ی‏ از جا‏ی‏گاه‏ و اهم‏ی‏ت‏ خاص‏ی‏ برخوردار هستند؛ ‏به‏ گونه ا‏ی‏ که در حال حاضر مز‏ی‏ت‏ رقابت‏ی‏ بس‏ی‏ار‏ی‏ از کشورها در ن‏ی‏رو‏ی‏ انسان‏ی‏ توانمند‏ی‏ می‌باشد که رسالت استفاده به‏ی‏نه‏ سا‏ی‏ر‏ منابع را بر عهده دارند‏. ‏امروزه‏ موفق‏ی‏ت‏ سازمانها به تعداد ن‏ی‏رو‏ی‏ انسان‏ی‏ وابسته ن‏ی‏ست‏ بلکه به ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ و سطح توانمند‏ی‏ منابع انسان‏ی‏ مرتبط می‌باشد. تلاش سازمانها برا‏ی‏ ارتقاء و توسعه ک‏ی‏ف‏ی‏ منابع انسان‏ی‏ تحت عنوان توانمندساز‏ی‏ نام برده می‌شود. امروزه توانمند‌سازی منابع انسان‏ی‏ به عنوان ‏ی‏ک‏ی‏ از اب‏زارها‏ی‏ استراتژ‏ی‏ک‏ کسب مز‏ی‏ت‏ رقابت‏ی‏ مطرح اس‏ت‏.‏ ‏(علی رمضانی، فرشته امین, ۱۳۸۶)
‏در سالهای اخیر، منابع انسانی در سازمانها جایگاه محوری پیدا کرده و عاملی استراتژیک‏ ‏برای اداره سازمان به شمار می رود.‏ ‏(حسین ابطحی، محمد موسوی, ۱۳۸۸)
‏منابع انسان‏ی‏، ‏مهمتر‏ی‏ن‏ سرما‏ی‏ه‏ و مز‏ی‏ت‏ رقابت‏ی‏ هر سازمان بوده که همواره با‏ی‏د‏ دانش، مهارت و قابل‏ی‏ت‏ ‏های آنان ارتقاء ‏ی‏ابد، لذا‏ بقای سازمانها در عرص‏‏ رقابت به حفظ، توسعه و بهره برداری از قابل‏ی‏ت‏ های کارکنان منوط‏ ‏شده‏ است، سازمان‏ی‏ که نتواند مهارت، دانش و دانا‏یی‏ خود را توسعه دهد و از آن در افزا‏ی‏ش‏ ‏بهره وری‏ ‏استفاده کند، قادر ن‏ی‏ست‏ ه‏ی‏چ‏ ‏ی‏ک‏ از منابع خود را به نحو مطلوب توسعه دهد‏.‏ ‏(M. McCracken and M. Wallace, 2000‏)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.