پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏ ‏مقدمه‏
‏امروزه سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها ، نام های تجاری آن هاست . برای دهه ها ، ارزش یک شرکت برحسب املاک ، سپس دارایی های ملموس ، کارخانه ها و تجهیزاتش‏ ‏اندازه گیری می شد. با این حال ، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت ، جایی بیرون از آن ، یعنی در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان قراردارد.
‏یک نام تجاری چکیده ای از هویت ، اصالت ، ویژگی ها و تفاوت هاست .یک نام تجاری این اطلاعات را که در یک کلمه متمرکز شده است ، دربرمی گیرد.
‏نام تجاری نام ونمادی است که‏ :
‏با هدف استقرار دربازار،فروش بیشتر‏ ‏و‏ ‏سهم بازار بالاتر‏ ‏ب‏ه ‏کار گرفته می شود.
‏نه فقط درصدد ایجاد ارزش برای مشتریان بلکه در تعقیب ایجاد ارزش برای همه افراد ذینفع است.
‏دامنه گسترده ای ازفعالیت ها،شئون و‏ ‏ویژگی های کالا یا بنگاه اقتصادی رادر بر می گیرد.
‏هویت و‏ ‏شخصیت سازمان و‏ ‏کالاست.
‏بخشی از پرداختی مشتری به خاطر وجود آن است.
‏تابعی از کلیه رفتارهای اداری،تجاری، خدماتی ‏،‏ سیاسی و‏ ‏اجتماعی مؤسسین،مدیران،کارکنان وحتی نمایندگان وفروشندگان مؤسسه است.
‏مجموعه برداشت‏ ‏هایی است که در ذهن افراد ذینفع نسبت به کالا یا سازمان شکل گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.