پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
‏شیوه نمره گذاری و تفسیر
‏این پرسشنامه محقق ساخته دارای ۱۴ حیطه مختلف بوده که هدف آن ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان می باشد. هر سوال سه گزینه دارد که نحوه امتیازبندی این گزینه ها در جدول زیر ارائه گشته است:
‏گزینه
‏فراتر ازحد انتظار
‏در حد انتظار
‏نیازمند بهبود
‏امتیاز
‏۳
‏۲
‏۱
‏بنابراین، به منظور امتیاز دهی به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات آن بعد را با هم جمع می نمائیم. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تک تک سوالات را با هم جمع نموده و به عنوان امتیاز عملکرد شخص پاسخ دهنده در نظر می گیریم. بدیهی است که هر چه امتیاز کلی پاسخ دهنده بالاتر باشد، بیانگر عملکرد بهتر وی در سازمان خواهد بود و برعکس.
‏روایی و پایایی
‏در پایان نامه حسین زاده (۱۳۹۱) جهت ‏روایی ‏صوری پرسشنامه ‏و ‏صحت ‏و ‏سقم ‏سئوالات، ‏پرسشنامه ‏در ‏بین ‏تعدادی ‏از مدیران ‏و ‏کارشناسان ‏(لیسانس و فوق لیسانس به بالا) توزیع ‏شد ‏و ‏پس از ‏اطمینان ‏از ‏نتایج ‏بدست ‏آمده، ‏پرسشنامه ‏در ‏نمونه ‏آماری ‏پژوهش ‏(سازمان‏ها و شرکت‏های دولتی) ‏توزیع شد.
‏همچنین پایائی ‏پرسشنامه ‏یا ‏قابلیت ‏اعتماد ‏آن ‏با ‏استفاده ‏از ‏روش ‏اندازه‏گیری ‏آلفای ‏کرونباخ محاسبه ‏شد. معمولاً ‏دامنه ‏ضریب ‏اعتماد ‏آلفای ‏کرونباخ ‏از ‏صفر (۰) ‏به ‏معنای ‏عدم ‏پایداری، ‏تا ‏مثبت ‏یک (۱+) به ‏معنای ‏پایائی ‏کامل ‏قرار ‏می‏گیرد ‏و ‏هر ‏چه ‏مقدار ‏بدست ‏آمده ‏به ‏عدد ‏مثبت ‏یک ‏نزدیکتر ‏باشد قابلیت ‏اعتماد ‏پرسشنامه ‏بیشتر ‏می‏شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان برابر با ۸۴/۰ می باشد.
‏مقدار آلفای کرونباخ در پرسشنامه‏ ‏ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
Reliability Statistics
‏پرسشنامه مورد نظر
N of Items
Cronbach”s Alpha
‏ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
‏۱۴
‏۸۴‏/۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.