پرسشنامه آزمون آندره ری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه آزمون آندره ری دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه آزمون آندره ری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه آزمون آندره ری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه آزمون آندره ری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏آزمون آندره ری- Andre Ray Test
‏آزمون ‏«‏تصاویر هندسی درهم‏»‏ (حافظه دیداری) را پروفسور آندره ری در سال ۱۹۴۲ به منظور سنجش نوع فعالیت ادراکی حافظه دیداری مراجعه کنندگان به کلینیک های روانشناسی و روانپزشکی ابداع کرد. این آزمون متشکل از دو کارت B‏ و A‏ است که هر کارت به طور مجزا و متناسب با موقعیت انتخاب شده و اجرا می گردد. کارت A‏ متشکل از ۱۸ جزء ادراکی است و در مورد افراد ۴ سال به بالا کاربرد دارد. کارایی مؤثر این کارت برای افراد، از ۷ سال به بعد است و برای نوجوانان و بزرگسالان عملاً کاربرد بیشتری دارد. ‏کارت B‏ ‏از ۱۱ جزء هندسی تشکیل شده، مکمل کارت A‏ ‏است و برای کودکان زیر ۸ سال ساخته شده است. پربودن و دشواری کارت A‏ ‏برای بسیاری از کودکان مسئله آفرین است و به همین دلیل، توصیه می شود که کارت B‏ ‏برای آن ها به کار گرف‏ته شود. همچنین، از این کارت برای بزرگسالانی که عقب ماندگی ذهنی شدید دارند نیز استفاده می شود. ‏اجرای آزمون بعد از انتخاب هر کارت در دو نوبت انجام می شود؛ در نوبت اول، کارت (A‏ ‏یا‏ B‏) در جهت مناسب جلوی آزمودنی گذاشته می شود و به او پیشنهاد می گردد که مشابه آن را روی یک کاغذ سفید بی خط رسم کند. در نوبت دوم و در حالی که کارت از جلوی آزمودنی برداشته شده و سه دقیقه نیز گذشته است، از او خواسته می شود این بار به طور حفظی تصویر مشاهده شده ی قبلی را با دقت ترسیم کند (بهرامی، ۱۳۷۷).
‏قضاوت درباره آزمودنی با توجه به مقایسه کارکرد او در هر مرحله ترسیم انجام می شود. معمولاً مرحله نخست ترسیم به حساب توان رشد ترسیمی و ساخت یابی ادراکی آزمودنی گذاشته می شود و مرحله ی دوم، با توجه به کمّیت و کیفیت ترسیم مرحله نخست، سطح کارکرد حافظه دیداری او را نشان خواهد داد (بهرامی، ۱۳۷۷). پناهی (۱۳۸۳) به منظور هنجاریابی آزم‏ون حافظه دیداری آندره ری پژوهشی را روی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر تهران انجام داده است. به منظور بررسی روایی ملاکی، همبستگی بین نمره های مرحله دوم آزمون آندره ری و نمره های مرحله ی سوم آزمون کیم کاراد- Kim karad visual memory test
‏ محاسبه، و برای برآورد اعتبار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.