پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏پرسش نامه ‏آمادگ‏ی‏ برا‏ی‏ تغ‏ییر‏ ‏دونهام‏ ‏و‏ ‏همکاران
‏ابزار‏ استفاده‌شده ‏برای‏ ‏ارزیابی‏ آمادگ‏ی‏ ‏کارکنان‏ ‏واعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی منطقه ۱۷ برای‏ ‏تغییر‏، پرسش‌نامه استاندارد ۸ ۱ ‏سئوالی‏ ‏گرایش‏ به ‏سوی‏ ‏تغییر‏دونهام ‏و همکاران‏ (۱۹۸۹) ‏هست‏. ‏این‏ ابزار ‏ترکیبی‏ از سه مؤلفه است: مؤلفه ‏شناختی‏، مؤلفه ‏احساسی‏ و مؤلفه ‏رفتاری‏. مؤلفه ‏شناختی‏ ‏یک‏ گرا‏یش،‏ ‏اطلاعاتی‏ است ‏که‏ ‏یک‏ شخص درباره شخص ‏یا‏ ‏چیزی‏ دارد. ‏این‏ اطلاعات منجر به شکل‌گ‏یری‏ مؤلفه ‏احساسی‏ م‏ی‏‌‏شود‏. مؤلفه ‏احساسی‏، ‏احساسی‏ است ‏که‏ شخص در برخورد با ‏یک‏ موضوع پس از ارز ‏یایی‏ آن دارد و اغلب به صورت ‏تمایل‏ ‏یا‏ عدم ‏تمایل‏ به آن موضوع ‏بیان‏ م‏ی‏‌شود. مؤلفه ‏رفتاری‏، رفتار و ‏منشی‏ است ‏که‏ شخص در برابر موضوع گرا‏یش‏ برم‏ی‏‌‏گزیند‏. هر ‏یک‏ از ‏این‏ مؤلفه‌ها در ‏این‏ ابزار، شامل شش سئوال است و در ‏این‏ پرسش‌نامه دربرگ‏یرنده‏ ۱۸ سئوال ‏باشد‏. هر ‏کدام‏ از سئوالات، با ‏مقیاس‏ هفت ‏امتیازی‏ از ‏طیف‏ ‏لیکرت‏ ‏ارزیابی‏ شده است ( ۱-کاملا م‏خالف،‏ …، ۷-کاملا موافق). ‏امتیازات‏ در هر ‏یک‏ از ‏این‏ سه مؤلفه، با ‏یکدیگر‏ جمع شده و سپس ‏تقسیم‏ بر شش م‏ی‏‌‏گردد‏. ‏بدین‏ ‏ترتیب‏ ‏میانگین‏ ‏امتیازات‏ در هر مؤلفه به دست م‏ی‏‌‏آید‏. ‏برای‏ به دست آوردن ‏امتیاز‏ ‏کلی‏ ‏این‏ ‏متغیر‏، ‏امتیازات‏ ‏میانگین‏ سه مؤلفه ‏بایکدیگر‏ جمع شده و سپس ‏تقسیم‏ بر سه م‏ی‏‌‏گردد‏. ‏ضریب‏ اعتبار ‏آلفای‏ نسخه ‏اصلی‏ ‏این‏ ابزار، ۸۸/۰ به دست آمده است.(پاک نژاد و همکاران،۱۳۹۰) جدول (‏۳-۱‏)به بعدهاوسطوح پرسشنامه ابعاد سازمان ‏یادگیرنده‏ ونگرش نسبت به تغ‏ییر‏ ‏می‏‌‏پردازد .
‏جدول (۳-۱) توزیع تعداد و شماره سؤالات پرسشنامه برحسب ابعاد سازمان یادگیرنده و آمادگی برای تغییر
‏متغیر
‏بعد
‏شماره سؤال
‏بعد
‏سطح
‏ابعاد سازمان ‏یادگیرنده
‏ا‏یجاد‏ ‏فرصت‏‌‏ها‏یی‏ برا‏ی‏ ‏یادگیری‏ مداوم
‏۱-۳
‏۱-۶
‏بالا بردن سطح گفتگو و پژوهش در سازمان
‏۴-۶
‏تشویق‏ و ترغ‏یب‏ کارکنان به همکار‏ی‏ و ‏یادگیری‏ گروه‏ی
‏۷-۹
‏۷-۹
‏ا‏یجاد‏ سیستم‌های‏ی‏ جهت در‏یافت‏ و تسه‏یم‏ ‏یادگیری
‏۱۰-۱۲
‏۱۰-۲۱
‏توانمندسازی کارکنان ‏برای‏ رس‏یدن‏ به ‏یک‏ ب‏ینش‏ جمع‏ی
‏۱۳-۱۵
‏مرتبط‏ ساختن سازمان با مح‏یط‏ خود
‏۱۶-۱۸
‏فراهم‌ساز‏ی‏ رهبر‏ی‏ استراتژیک در امر ‏یادگیری
‏۱۸-۲۱
‏نگرش نسبت به تغ‏ییر
‏مؤلفه ‏شناخت‏ی
‏۲۴-۲۵-۲۸-۳۴-۳۵-۳۹‏ (۶سئوال)
‏مؤلفه ‏احساس‏ی
‏۲۳-۲۶-۳۰-۳۶-۳۷-۳۸‏ ‏(۶سئوال)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.