پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران
ابزار استفادهشده برای ارزیابی آمادگی کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی منطقه ۱۷ برای تغییر، پرسشنامه استاندارد ۸ ۱ سئوالی گرایش به سوی تغییردونهام و همکاران (۱۹۸۹) هست. این ابزار ترکیبی از سه مؤلفه است: مؤلفه شناختی، مؤلفه احساسی و مؤلفه رفتاری. مؤلفه شناختی یک گرایش، اطلاعاتی است که یک شخص درباره شخص یا چیزی دارد. این اطلاعات منجر به شکلگیری مؤلفه احساسی میشود. مؤلفه احساسی، احساسی است که شخص در برخورد با یک موضوع پس از ارز یایی آن دارد و اغلب به صورت تمایل یا عدم تمایل به آن موضوع بیان میشود. مؤلفه رفتاری، رفتار و منشی است که شخص در برابر موضوع گرایش برمیگزیند. هر یک از این مؤلفهها در این ابزار، شامل شش سئوال است و در این پرسشنامه دربرگیرنده ۱۸ سئوال باشد. هر کدام از سئوالات، با مقیاس هفت امتیازی از طیف لیکرت ارزیابی شده است ( ۱-کاملا مخالف، …، ۷-کاملا موافق). امتیازات در هر یک از این سه مؤلفه، با یکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر شش میگردد. بدین ترتیب میانگین امتیازات در هر مؤلفه به دست میآید. برای به دست آوردن امتیاز کلی این متغیر، امتیازات میانگین سه مؤلفه بایکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر سه میگردد. ضریب اعتبار آلفای نسخه اصلی این ابزار، ۸۸/۰ به دست آمده است.(پاک نژاد و همکاران،۱۳۹۰) جدول (۳-۱)به بعدهاوسطوح پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده ونگرش نسبت به تغییر میپردازد .
جدول (۳-۱) توزیع تعداد و شماره سؤالات پرسشنامه برحسب ابعاد سازمان یادگیرنده و آمادگی برای تغییر
متغیر
بعد
شماره سؤال
بعد
سطح
ابعاد سازمان یادگیرنده
ایجاد فرصتهایی برای یادگیری مداوم
۱-۳
۱-۶
بالا بردن سطح گفتگو و پژوهش در سازمان
۴-۶
تشویق و ترغیب کارکنان به همکاری و یادگیری گروهی
۷-۹
۷-۹
ایجاد سیستمهایی جهت دریافت و تسهیم یادگیری
۱۰-۱۲
۱۰-۲۱
توانمندسازی کارکنان برای رسیدن به یک بینش جمعی
۱۳-۱۵
مرتبط ساختن سازمان با محیط خود
۱۶-۱۸
فراهمسازی رهبری استراتژیک در امر یادگیری
۱۸-۲۱
نگرش نسبت به تغییر
مؤلفه شناختی
۲۴-۲۵-۲۸-۳۴-۳۵-۳۹ (۶سئوال)
مؤلفه احساسی
۲۳-۲۶-۳۰-۳۶-۳۷-۳۸ (۶سئوال)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.