پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏بسمه‏ ‏تعالی
‏پرسش‏ ‏نامه‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏بانک

– ‏سواالت‏ ‏جمعیت‏ ‏شناختی :
‏سن‏ :‏ ‏ ‏سابقه‏ ‏کار‏ :‏ ‏ ‏جنسیت‏)‏زن‏ ‏یا‏ ‏مرد ‏( ‏پست‏ ‏فعلی‏ ‏در‏ ‏بانک
‏میزان‏ ‏سواد :
‏فوق‏ ‏دیپلم ‏ ‏لیسانس ‏ ‏فوق‏ ‏لیسانس ‏ ‏دکتری‏ ‏و‏ ‏باالتر
۱-‏بخش‏ ‏اول‏ ‏پرسش‏ ‏نامه :
‏از‏ ‏مهمترین‏ ‏مراحل‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏در‏ ‏بانکها،‏ ‏مرحله‏ “‏ایجاد‏ ‏روابط‏ ‏متقابل‏ ‏و‏ ‏مفید‏ ‏با‏ ‏مشتریان”
‏می‏ ‏باشد‏. ‏اهمیت‏ ‏این‏ ‏عامل،‏ ‏بخاطر‏ ‏وابستگی‏ ‏مشتریان‏ ‏به‏ ‏سیستم‏ ‏بانکداری‏ ‏سنتی‏ ‏و‏ ‏آشنایی‏ ‏کمتر‏ ‏آنها‏ ‏با‏ ‏محیط‏ ‏وب
‏سایت‏ ‏می‏ ‏باشد‏. ‏این‏ ‏عامل‏ ‏در‏ ‏قالب‏ ‏هفت‏ ‏پارامتر‏ )‏با‏ ‏عنوان‏ ‏هفت‏-‏سی‏( ‏بیان‏ ‏می‏ ‏شود‏. ‏این‏ ‏هفت‏ ‏پارامتر‏ ‏عبارتند‏ ‏از :
۱-‏زمینه‏: ‏طراحی‏ ‏و‏ ‏مکان‏ ‏سایت،‏۲- ‏محتوا‏: ‏متن،‏ ‏تصویر،صدا‏ ‏و‏ ‏ویدئو،‏ ۳-‏تجارت‏: ‏توانایی‏ ‏سایت‏ ‏در
‏انجام‏ ‏تبادالت‏ ‏تجاری،‏۴- ‏جامعه‏: ‏توانایی‏ ‏سایت‏ ‏در‏ ‏برقراری‏ ‏ارتباط‏ ‏کاربر‏- ‏کاربر،‏ ۵-‏اتصال‏: ‏میزان
‏ارتباط‏ ‏سایت‏ ‏با‏ ‏سایر‏ ‏سایت‏ ‏ها،‏۶- ‏سفارشی‏ ‏سازی‏: ‏توانایی‏ ‏سایت‏ ‏در‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏کاربران
‏گوناگون‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏امکان‏ ‏ایجاد‏ ‏تغییر‏ ‏در‏ ‏سایت‏ ‏توسط‏ ‏خود‏ ‏کاربر،‏۷- ‏ارتباطات‏: ‏میزان‏ ‏توانایی‏ ‏سایت‏ ‏در
‏برقراری‏ ‏ارتباط‏ ‏سایت‏- ‏کاربر‏ ‏یا‏ ‏ارتباطات‏ ‏دو‏ ‏طرفه
‏تعیین‏ ‏درجه‏ ‏اهمیت‏ ‏و‏ ‏اولویت‏ ‏بندی‏ ‏این‏ ۷ ‏پارامتر،‏ ‏از‏ ‏مهمترین‏ ‏نیازهای‏ ‏هر‏ ‏سازمانی‏ )‏و‏ ‏از‏ ‏جمله‏ ‏بانکها‏( ‏است‏ ‏که
‏استراتژی‏ ‏رشد‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏را‏ ‏برگزیده‏ ‏اند‏. ‏لذا‏ ‏خواهشمند‏ ‏طبق‏ ‏روش‏ ‏شرح‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏فوق‏)‏جدول‏ ۱( ‏این‏ ۷
‏عامل‏ ‏را‏ ‏بصورت‏ ‏زوجی‏ ‏در‏ ‏جدول‏ ‏زیر‏ ‏با‏ ‏هم‏ ‏مقایسه‏ ‏نموده‏ ‏خانه‏ ‏مربوطه‏ ‏را‏ ‏ضربدر‏ ‏بزنید :
‏جدول‏ )۳( ‏تعیین‏ ‏درجه‏ ‏اهمیت‏ ‏عوامل‏ ‏هفت‏-‏سی‏ ‏در‏ ‏سیستم‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏بانک ….
‏گزینه
‏۱
‏۲
‏۳
‏۴
‏۵
‏۶
‏۷
‏۸
‏۹
‏زمینه‏ – ‏محتوا
‏زمینه‏ – ‏تجار‏ ‏ت
‏زمینه‏ – ‏جامعه
‏زمینه‏ – ‏اتصال

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.