مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۰ صفحه

قسمتی از متن word (..DOC) :

‏فصل دوم : ادبیات و پیشینه‌ی پژوهش
‏۳
‏۸۲
‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلاقی
‏فصل دوم:‌ ادبیات و پیشینه ی پژوهش
‏۱-۲ تعریف تکریم ۱۴
‏۲-۲ اهداف تکریم ۱۴
‏۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ۱۵
‏۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان ۱۵
‏۵-۲ تعریف رضایت مشتری ۱۵
‏۶-۲ مزایای رضایت مشتری ۱۶
‏۷-۲ تعریف مشتری مداری ۱۷
‏۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری ۱۷
‏۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ۱۸
‏۱۰-۲ مراحل مستند سازی ۱۸
‏۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی ۲۲
‏۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ۲۳
‏۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ۲۵
‏۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی ۲۹
‏۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد ۳۰
‏۱۶-۲ مفروضات باز مهندسی ۳۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.