مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۵ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏جو ‏‏روانی-اجتماعی کلاس:
‏تعاریف‏:
‏با توجه به اینکه هدف عمده آموزش و پرورش، اعتلای همه جانبه شخصیت فراگیران، به ویژه در ابعاد اخلاقی، روانی و اجتماعی است، برای بهبود این فرآیند، باید که جو کلاس شایسته و بایسته باشد. مطالعات فراوانی تأثیر جو روانی اجتماعی کلاس را بر پیشرفت تحصیلی نشان داده‏‏اند (فریزر و همکاران،۱۹۹۵). بلوم‏ -Bloom
‏(۱۹۹۴) جو را شرایط، نیروها، وانگیزش‏‏های بیرونی، اعم از فیزیکی، فکری، روانی و اجتماعی تعریف می‏‏کند.
‏فریزر(۱۹۹۴) چهار گونه جو‏‏روانی-اجتماعی کلاس را بررسی کرد. به نظر او جو‏‏روانی-اجتماعی چیره بر کلاس می‏‏تواند جوی سرشار از یکپارچگی و همبستگی (میزان وابستگی و پیوند دانش آموزان)، منضبط و تکلیف‏‏گرا (میزانی که دانش‏‏آموزان تکلیف خود را به موقع و منظم انجام دهند)، فضایی پر برخورد و پر اصطلاک (میزان رفتارهای نادوستانه‏‏ی دانش آموزان)، یا جوی آکنده از هم‏‏آوری و رقابت (میزان هم‏آور‏ ‏و‏ ‏رقابت دانش‏‏آموزان) باشد.
‏انواع جو ‏‏روانی حاکم بر کلاس.
‏ ‏جو ‏‏روانی-اجتماعی مطلوب که ویژگی‏‏های آن عبارتند از: مشارکت دانش‏‏آموزان در کلاس، رابطه صمیمی معلم و دانش‏‏آموز و برخورداری از حمایت معلم در مواقع مشکل، رابطه صمیمی دانش‏‏آموزان با‏‏هم، برقراری نظم و مقررات در کلاس، سازماندهی مطالب آموزشی در کلاس، اهمیت دادن به تلاش و انجام وظیفه دانش‏‏آموزان، و همچنین در این جو فراوانی روابط اجتماعی وجود دارد و بین ادراک و انتظار تفاوتی نیست و پیشرفت تحصیلی بالاست.
‏ جو‏‏ روانی-اجتماعی نامطلوب که برعکس جو‏‏ روانی-اجتماعی مطلوب بیان شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.