مبانی نظری وپیشینه تحقیق تسهیم دانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق تسهیم دانش دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق تسهیم دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق تسهیم دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق تسهیم دانش :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۷ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏تسهیم دانش
‏تعریف ‏دانش
‏قبل از توضیح مفهوم دانش، لازم است که بین «داده» و «اطلاعات» که کم و بیش القا کننده‌ی مفهوم دانش هستند، تفاوت قائل شویم.
‏داده ها:‏ ‏«‏داده‏‌‏ها‏»‏ ‏رشته‏ ‏واقعیت‏ ‏های‏ ‏عینی‏ ‏و‏ ‏مجرد‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏رویدادها‏ ‏هستند‏. ‏از‏ ‏دیدگاه‏ ‏سازمانی،‏ ‏داده‏‌‏ها‏ – ‏به‏ ‏درستی‏ ‏یک‏ سلسله معاملات ثبت شده‌ی منظم تلقی شده‌اند. داده‌ها تنها بخشی از واقعیت ها را نشان‏ ‏می‏ ‏دهند‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏هر‏ ‏نوع‏ ‏قضاوت،‏ ‏تفسیر‏ ‏ومبنای‏ ‏قابل‏ ‏اتکا‏ ‏برای‏ ‏اقدام‏ ‏مناسب‏ ‏تهی‏ ‏هستند‏. ‏داده‏‌‏ها‏ ‏را‏ ‏می‏‌‏توان‏ ‏مواد‏ ‏خام‏ ‏عناصر‏ ‏مورد‏ ‏نیاز‏ ‏برای‏ ‏تصمیم‏‌‏گیری‏ ‏به‏ ‏شمار‏ ‏آورد،‏ ‏چراکه‏ ‏نمی‏‌‏توانند‏ ‏عمل‏ لازم را تجویز کنند. داده‌ها نشانگر ربط، بی‌ربطی و اهمیت خود نیستند، امّا به هر حال برای سازمان های بزرگ اهمیت زیادی دارند، چراکه مواد اولیه‌ی ضروری برای خلق دانش به شمار می‌روند‏( کشاورزی، ۱۳۸۶).
‏اطلاعات: «اطلاعات» را نوعی پیام به شمار می‌آورند. پیام مورد نظر ما معمولاً به شکل مدرکی مکتوب یا به صورت ارتباطی شنیداری یا دیداری نمود می‌یابد. اطلاعات باید متضمن آگاهی و حاوی داده‌هایی تغییر دهنده باشد. واژه‌ی‏ اطلاعات ‏- inform
‏در انگلیسی به معنای «شکل دادن ‏- information
‏» نیز به معنی «شکل دادن» بینش و دید دریافت کننده‌ی اطلاعات است. اگر بخواهیم معنی واژه‌ی مورد بحث را دقیق تر و سختگیرانه‌تر روشن کنیم، باید بگوییم: «تنها گیرنده می‌تواند مشخص کند که دریافتی‌های او‏ ‏واقعاً‏ ‏اطلاعات‏ ‏بوده‏ ‏و‏ ‏او‏ ‏را‏ ‏تحت‏ ‏تأثیر‏ ‏قرار‏ ‏داده‏ ‏است‏»‏.
‏اطلاعات برخلاف داده‌ها، معنی‌دار هستند. به قول پیتر دراکر: «داشتن ارتباط و هدف، ویژگی اطلاعات است». اطلاعات، نه تنها دارای قابلیت تأثیرگذاری بر گیرنده هستند، بلکه خود نیز شکل خاصی دارند و‏ ‏برای‏ ‏هدف‏ ‏خاصی‏ ‏سازمان‏ ‏می‏‌‏یابند‏. ‏داده‏‌‏ها‏ ‏زمانی‏ ‏به‏ ‏اطلاعات‏ ‏تبدیل‏ ‏می‏‌‏شوند‏ ‏که‏ ‏ارائه‏ ‏دهنده‏‌‏ی‏ ‏آنها، معنی‏‌‏ ‏و‏ ‏مفهوم‏ ‏خاصی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.