بررسی علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۹ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏۱
‏مقدمه :‏
‏در زیر این آسمان کبود و درجای جای این دنیای بی دروپیکر و در هر کجا، خانواده‏‌‏ای را می‏‌‏توان یافت که در آرزوی داشتن فرزندی خوب و شایسته است. تمامی‏‌‏پدرها و مادرها در تلاش هستند تا فرزندان خود را با شایستگی تربیت کنند. متأسفانه چون خانواده‏‌‏هایی که در راه این آرزو به بیراهه می‏‌‏روند و در می یابند که چه باید بکنند و هیچ کس را نمی یابند تا دست آنها را در راه پرپیچ و خم بگیرد و آنها را سالم به مقصود برساند. فرزندان ما به هر گونه که هستند، دست پخت ما و محیط ماه هستند. خوبی آنان از آن ما است و بدی آنان حاصل بد تربیت کردن آنها. شناخت دنیای کودک، شناخت خود کودک است. و شناخت کودک، راهبردی او به سوی سعادت و پیروزی.
‏دنیای وجودی کودک، دنیای پر رمزوراز است که برای شناخت این دنیا باید مجهز به اطلاعاتی در زمینه روان شناسی کودک شد.
‏با توجه به کمبود متخصص و فقر آگاهیهای عمومی‏‌‏در این زمینه و نیز وجود تعداد قابل توجهی از کودکانی که اختلالات رفتاری دارند، باعث شده که دنبال تحقیق حاضر که علل اجتماعی و تربیتی دروغگویی در کودکان دبستانی و راههای درمان آن است، برویم تا شاید بتوانیم با آشنا کردن مربیان و والدین به علل و درمان دروغگویی، کودکان را به مسیر سالم زندگی هدایت کنیم و بدین طریق قدمی هر چند اندک در جهت فراهم‏‌‏سازی محیطی سالم از نظر روانی برداریم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.