مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۹ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏مبانی نظری و پیشینه تحقیق‏ با موضوع تیپ شخصیت
‏۲-۱ ‏مفهوم شخصیت
‏شخصیت personality
‏ از واژه لاتین‏ Persona‏ گرفته شده و به نقابی اشاره دارد که هنرپیشه‏‌‏ها در نمایش استفاده می‏‌‏کردند. پرسونا (نقاب) به ظاهر بیرونی، ظاهر علنی که افراد به دور و‏ ‏بر خود نشان می‏‌‏دهند اشاره دارد. بنابراین بر‏ ‏اساس ریشه شخصیت، شخصیت به ویژگی‏‌‏های بیرونی و قابل رویت ما اشاره دارد. اما شخصیت تنها به نقابی که بر چهره می‏‌‏زنیم و نقشی که بازی می‏‌‏کنیم اشاره ندارد. هنگامی که از شخصیت سخن می‏‌‏گوییم ویژگی‏‌‏های متعدد فرد، کلیت یا مجموعه خصوصیات گوناگون که از صفات جسمانی فراتر می‏‌‏رود را به حساب می‏‌‏آوریم. این واژه تعداد زیادی از خصوصیات ذهنی و هیجانی را در بر می‏‌‏گیرد، خصوصیاتی که ممکن است نتوانیم مستقیماً آن‏‌‏ها را ببینیم و فرد شاید سعی کند آنها را از ما مخفی کند، یا شاید ما از دیگران مخفی کنیم‏ ‏(شولتز و شولتز، ۲۰۰۵، ترجمه سید محمدی،۱۳۸۶).
‏در لغت نامه وارن waren
‏ تعریف شخصیت چنین آمده است: شخصیت به جنبه‏‌‏های عقلی، عاطفی، انگیزشی و فیزیولژیک یک فرد گفته می‏‌‏شود. به عبارت دیگر به مجموعه مؤلفه‏‌‏هایی که انسان را سر پا نگه می‏‌‏دارد شخصیت گفته می‏‌‏شود. در این تعریف مجموعه عوامل در کنار هم قرار داده شده اما اشاره‏‌‏ای به یکپارچگی این عوامل و پویایی آنها نشده است‏ ‏(گروسی فرشی،۱۳۸۰).
‏آلپورت شخصیت را به این صورت تعریف کرد‏ «‏شخصیت ساختاری پویا درون فرد متشکل از سیستم‏‌‏های روانی- جسمانی است که رفتار و افکار مشخصه او را تعیین می‏‌‏کنند‏» ‏(شولتز و شولتز، ۲۰۰۵، ترجمه سید محمدی، ۱۳۸۶).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.