تحقیق در مورد کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام ۲۴ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام ۲۴ ص دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام ۲۴ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام ۲۴ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام ۲۴ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۴ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏مقدمه
‏خانواده ‏با وجود اینکه در اکثر ‏جوامع مورد توجه است در ‏جهان بینی اسلامی ‏اهمیت و ارزش شایان ‏توجهی به آن داده می‌شود. در این جهان بینی خانواده گروهی متشکل از افراد است که ‏دارای شخصیت مدنی ، حقوقی و معنوی است که بر اساس نکاح (عقدی که ارتباط یا مشروعیت ‏ارتباط زن و مرد را معین می‌سازد) پدید می‌آید. چنین ارتباطی یک رابطه ساده ‏انگارانه و فاقد مسئولیت پذیری نیست. بلکه یک پیمان مهم و بااهمیتی است که از ‏جنبه‌های مختلف برای طرفین مسئولیتهایی ایجاد می‌کند. چرا که سلامت چنین پیمانی که ‏اولین پایه‌های تشکیل یک خانواده است ضامنی است برای سلامت کل ‏جامعه.
‏کارکرد تربیتی خانواده از دیدگاه اسلام
‏اسلام از همان ابتدای ‏تولد برنامه‌ها و دستورات خاصی را برای ‏رشد و تربیت ‏کودک ‏تنظیم فرموده و اجرای آن را بر عهده خانواده قرار داده است. بطوریکه در سراسر دوره ‏کودکی و نوجوانی که مهمترین دوران رشد و تربیت کودک است برنامه‌های خاص و سفارشهای ‏تربیتی بسیاری را در انتخاب اسم ، شیر دادن و از شیر گرفتن ، در محبت و مهروزی به ‏کودکان و در رعایت عدالت ، ‏وفای به ‏عهد ‏نسبت به آنها چه در دوره بلوغ و چه در دوره نوجوانی بیان داشته است.
‏امام سجاد علیه‌السلام می‌فرمایند: ‏حق ‏کودک تو بر تو این است که بدانی وجود او از توست و بد و خوب او در این دنیا به تو ‏ارتباط پیدا می‌کند و باید بدانی که در سرپرستی او مسئولیت داری و مسئول هستی که او ‏را به بهترین وجه تربیت کنی و بر عهده توست که او را به خداوند بزرگ راهنمای ‏کنی‏(‏مکارم‌الاخلاق صفحه ۲۳۳‏)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.