تحقیق در مورد مدیریت ماشینهای راه‌سازی ۲۱ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد مدیریت ماشینهای راه‌سازی ۲۱ ص دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد مدیریت ماشینهای راه‌سازی ۲۱ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد مدیریت ماشینهای راه‌سازی ۲۱ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد مدیریت ماشینهای راه‌سازی ۲۱ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏مقدمه
‏از زمان بشر اولیه تا کنون، انسان همواره سعی داشته تا با ابداع و به کار گرفتن آلات مکانیکی عوارض سطح زمین را به گونه‏‌‏ای تغییر دهد تا نیازهای او را رفع نماید.
‏وسایل ابتدایی که توسط بشر اولیه در ساختن کلبه‏‌‏ها و سرپناه‏‌‏ها مورد استفاده قرار می‏‌‏گرفت با گذشت زمان به ماشین‏‌‏آلات پیچیده و عظیمی تبدیل شده است که در ساختمان شاهراه‏‌‏ها و آسمان‏‌‏خراشها به کار می‏‌‏رود. قسمت بزرگی از این ماشین‏‌‏آلات در عملیات خاکی مورد استفاده قرار می‏‌‏گیرد. عملیات خاکی عبارت از تغییر شکل و تغییر مکان مواد سطح زمین می‏‌‏باشد.
‏بدون تردید ماشین‏‌‏آلاتی که در آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت از حیث ظرفیت و قدرت کاربردی با ماشین‏‌‏آلات امروزی قابل مقایسه نخواهند بود و مهندسین راه و ساختمان در تکامل و حتی ابداع ماشین‏‌‏آلات مزبور نقش قابل توجهی به عهده خواهند داشت.
‏امید است استفاده از روشهای صحیح برنامه‏‌‏ریزی، برآورد و‏ ‏فنون اجرا باعث بالا رفتن استاندارد کاربردی برای یک مهندس راه و ساختمان که مسئولیت اداره ماشین‏‌‏آلات را به عهده دارد بشود.
‏البته برای اداره کارگاه علاوه بر مطالب فوق مهندس باید آشنا به فنون برنامه‏‌‏ریزی (CPM/PERT‏) و همچنین روشهای کنترل هزینه و اصول کلی مدیریت و غیره باشد تا بهترین نتیجه از عملیات عاید گردد. در این تحقیق سعی شده است تا با معرفی ماشین‏‌‏آلات راه‏‌‏سازی و توضیح نحوه عملکرد آنها گامی نو در جهت شناخت ماشین‏‌‏آلات راه‏‌‏سازی و استفاد بهینه از آن برداشته شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.