تحقیق در مورد کارآموزی کامپیوتر نرم افزار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد کارآموزی کامپیوتر نرم افزار دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد کارآموزی کامپیوتر نرم افزار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد کارآموزی کامپیوتر نرم افزار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد کارآموزی کامپیوتر نرم افزار :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏شرکت شبکه پردازان امواج، ‏که در حال حاضر دارای دو شعبه است، ‏شرکتی است که من برای گذ‏راندن دوران کارآموزی ‏خود، ‏انتخاب کرد‏ه ‏ام‏. این شرکت در وا‏قع شرکتی است که علاوه بر فروش کامپیوتر و قطعات آن، و همچنین تنظیم و طراحی کارتهای ویزیت، ‏دارای کلاسهای آموزشی در زمینه ‏برخی علوم ‏کامپیوتر می باشد.
‏در مورد کلاسهای آموزشی آن می توان گفت که هر دانشجو یک دوره تقریبا سه ماهه و کاملا فشرده را جهت فراگیری ده علم مهم در زمینه کامپیوتر طی می کند.
‏این دوره شامل ده کلاس زیر می باشد:
‏اسمبل کردن کامپیوتر، آشنایی با سخت افزار، آشنایی اولیه با نرم افزار،‏ نصب انواع مختلف ویندوز و نصب نرم افزارهای مختلف بر روی ویندوز‏، ‏ویندوز‏،‏ ‏ Word‏، ‏اینترنت‏،‏ فتوشاپ‏،‏ ‏شبکه‏،‏ Excel‏.‏
‏هر دانشجو جهت فراگیری علوم این دوره،‏ هر هفته دو جلسه، که هر کدام دو ساعت می باشند‏،‏ را در این آموزشگاه سپری می کند. البته برای این دوره آموزشی حدود صد و بیست هزار تومان مبلغ ثبت نام لازم است.
‏این کلاسها ب‏رای تمامی گروه های سنی برگزار می شود‏. قابل ذکر است که کلاسهای این آموزشگاه مختلط (هم برای دختران و هم برای پسران) می باشد. جمعیت هر کلاس کمتر از ده نفر می باشد و کامپیوترهای موجود برای استفاده دانشجویان شش عدد است. که این کامپیوترها شبکه می باشند و همگی آنها از طریق هاب (Hub‏) به یکدیگر متصلند. می توان گفت تنها یکی از اتاقهای این شرکت جهت برگزاری کلاسهای آموزشی انتخاب شده است. در پایان دوره آموزشی از دانشجویان یک امتحان، هم به صورت عملی و هم تشریحی، گرفته می شود. که در صورت قبولی و اخذ نمره قابل قبول‏،‏ مدرکی دال بر گذراندن این ده دوره فشرده به دانشجو داده می شود.
‏در ضمن علاوه بر این دوره، کلاسهای ICDL‏، با مجوز رسمی در این مکان برگزار ‏ ‏می شود. که مطلب جالب توجه این است که اکثر دانشجویان این کلاس دارای مدرک لیسانس ‏بسیاری از رشته ها از جمله ‏کامپیوتر می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.