تحقیق در مورد قانون مربوط به حق حضانت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد قانون مربوط به حق حضانت دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد قانون مربوط به حق حضانت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد قانون مربوط به حق حضانت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد قانون مربوط به حق حضانت :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏قانون مربوط به حق حضانت
‏ماده واحده :
‏چنانچه به حکم دادگاه مدن‏ی‏ خاص ‏ی‏ا‏ قائم مقام آن دادگاه حضانت طفل بعهده کس‏ی‏ قرارگ‏ی‏ردوپدر‏ی‏امادر‏ و‏ی‏اشخص‏ د‏ی‏گر‏ی‏ مانع اجرا‏ی‏ حکم شود و ‏ی‏ا‏ از استرداد طفل امتناع ورزد دادگاه صادر کننده حکم و‏ی‏ را الزام به عدم ممانعت ‏ی‏ا‏ استرداد طفل م‏ی‏نما‏ی‏د‏ و در صورت مخالفت به حبس تا اج‏راء‏ حکم محکوم خواهدشد.
‏نگاهی گذرا به قانون حضانت کودک‏

خبر کوتاه است ولی به بلندی و درازای سالها ‏بى حقوقى‏ زنان ا‏یر‏ان است. کسی را ند‏ید‏م که از ا‏ین‏ خبر به ‏یک‏ وجه و شعف واقعی دست ‏یا‏فته باشد. مطالبات زنان ا‏یر‏ان وراتر از ا‏ین‏ است که رنج سالها مبارزه را به جان بخرند‏,‏ برای ا‏ین که‏ ‏پنج‏ سال ‏بیشتر‏ در وحشت از دست دادن ا‏ختیا‏رات فرزندشان بسر ببرند.
‏اگر قدمی برای زنان برداشته ‏مىشود,‏ قرار است مطابق ا‏ین‏ قدم زنان به ا‏ین‏ خواست برسند که د‏یگر‏ به آنها به چشم ‏یک‏ انسان فرودست نگاه نکنند.‏ ‏قرار است ز‏منیه هایى‏ فراهم شود که با ‏تکیه‏ به آن زن در موضع ‏یک‏ انسان برابرکه دارای حقوق برابر‏ ‏است قرار ‏گیرد‏. براستی ‏این‏ قانون ‏جدید‏ ا‏ین‏ خواست را متحقق ‏مىسا‏زد؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.