تحقیق در مورد حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان بررسی می کند ۴۶ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان بررسی می کند ۴۶ ص دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان بررسی می کند ۴۶ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان بررسی می کند ۴۶ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد حسابداری مدیریت استراتژیک را در شرکت بزرگ چندملیتی در آلمان بررسی می کند ۴۶ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۷ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏به نام خدا
‏حسابداری مدیریت‏ ‏استراتژیک‏ ‏و حس سازی در شرکت‏ ‏چند ملیتی
‏ چکیده : این مقاله ،‏ ‏حسابداری مدیریت‏ ‏استراتژیک‏ ‏را ‏در شرکت بزرگ‏ ‏چندملیتی‏ ‏در آلمان را بررسی‏ ‏می‏‌‏کند ،‏ ‏بیشتر تحقیق‏ ‏قبل ‏در زمینه SMA‏ و به پایه‏ ‏بکار روی فنون حسابداری‏ ‏بستگی دارد . این مقاله بیشتر‏ ‏با‏ ‏چگونگی درک SMA‏ و بکار رفتن آن سروکار دارد‏ ‏یافته‏‌‏های اساسی تحقیق‏ ‏وابسته به پدیده‏ ‏اصلی حس سازی است این مقاله‏ ‏منظور از حس سازی و چگونگی‏ ‏بکارگیری مدیریت‏ ‏حسابداری به کمک‏ ‏، فرآیند‏ ‏را در بر دارد تئوری‏ ‏پایدار حسابداری‏ ‏مدیریت‏ ‏استراتژیک‏ ‏و حس سازی توسعه‏ ‏می یابد ، حس سازی یک فرآیند اجتماعی‏ ‏اساسی است که‏ ‏حول تلاشهای عوامل سازمانی‏ ‏بر درک وضعیت‏‌‏های گذشته‏ ‏،‏‌‏حال و آینده ،‏‌‏تاکید دارند .حسابداران مدیریت بطور‏ ‏خودآگاه و ناخودآگاه‏ ‏فعالیت‏‌‏های حس سازی‏ ‏را از طریق‏ ‏استراتژیهای ‏ساختار سازی‏ ‏و هماهنگ سازی‏ ‏پیوند ‏می دهند بطوریکه ‏مفهوم سازی‏ ‏و تشکیل و تراز در بردارد حس سازی در مقوله بیرونی و درونی صورت می گیرد .
‏ شرایط مداخله کننده‏ ‏که بر فعالیت‏‌‏های حس سازی تاثیر‏ ‏دارند‏ ‏مجموعه‏‌‏هایی از اطلاعات‏ ‏، شناخت حرفه‏‌‏ای و احساسی بازی هستند‏ ‏. دو مجموعه‏ ‏از نتایج حس سازی کشف شدند ؛ نتایج‏ ‏ایجاد و استراتژی و نتایج‏ ‏مدیریت‏ ‏حسابداری ،‏ ‏تمام این پدیده‏‌‏ها‏ ‏و عناصر بهم‏ ‏مرتبط در این‏ ‏مقاله بررسی تئوری رسمیSMA‏ با بررسی تئوری‏ ‏پایدار درارتباط‏ ‏با‏ ‏چارچوب‏‌‏های جامع‏‌‏تر پیشنهاد شدند .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.