تحقیق در مورد آموزش و پرورش در آینه آمار ۲۴ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد آموزش و پرورش در آینه آمار ۲۴ ص دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد آموزش و پرورش در آینه آمار ۲۴ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد آموزش و پرورش در آینه آمار ۲۴ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد آموزش و پرورش در آینه آمار ۲۴ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۴ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏آموزش و پرورش
‏ کمیسیون فرهنگیان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان: آموزش و پرورش وزارتخانه ای است با ۲/۱ میلیون معلم و کارمند و حدود ۱۵ میلیون دانش‏¬‏آموز که در بیش از ۱۵۰ هزار آموزشگاه به تحصیل مشغولند.(شامل دوره های :آمادگی -ابتدایی- راهنمایی- متوسطه -پیش دانشگاهی – تربیت معلم -اموزش بزرگسالان).۱۱۴۰۰ اموزشگاه به صورت غیرانتفاعی وبقیه به شکل دولتی اداره می شوند. به این ترتیب نظام آموزش و پرورش به شدت متمرکز و تحت کنترل دولت است.۹۳ تا ۹۵ درصد بودجه جاری وزارتخانه که تنها از سال ۸۳ تا ۸۶ تقریبا دو برابر شده است، صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان می‏¬‏شود.در همین حال کارکنان این وزارتخانه در میان دستگاه های دولتی همچنان پایین ترین حقوق ها را دریافت می کنندو همواره به کمی حقوق ومزایای خود معترضند.
‏به رغم گذشت بیش از ۲۰ سال از تاسیس نخستین مدارس غیر انتفاعی وتشویق مشارکت های مردمی تنها ۳/۶ درصد دانش‏¬‏آموزان زیر پوشش مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند واین امار در ۱۵ سال گذشته افزایش نیافته است.در سال تحصیلی ۸۶- ۸۵ تعداد دانش اموزان مدارس غیر انتفاعی کمتر از یک میلیون نفر بود.
‏ساختمان وکلاس
‏تعداد ساختمان‏¬‏های آموزش و پرورش با کاربری اموزشی، اداری و تربیت معلم و مالکیت دولتی یا استیجاری در مجموع ۹۰ هزار دستگاه است که در انها بیش از۱۲۰ هزار مدرسه دولتی تشکیل می شود. ۶۷۰ هزار کلاس درس درتنها ۴۴۰ هزار اتاق/کلاس برگزار می‏¬‏گردد.حدود ۵۰ درصد ساختمان‏¬‏های در اختیار آموزش و پرورش یا به کلی مخروبه‏¬‏اند و باید تخریب و نوسازی شوند و یا نیاز به تعمیر اساسی و مقاوم‏¬‏سازی دارند. در سال ۸۵ بودجه‏¬‏ای معادل ۴ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی به نوسازی و بازسازی مدارس مخروبه اختصاص یافت که قرار است در مدت چهار سال در اختیار سازمان نوسازی و تجهیز مدارس قرار گیرد.در سال ۸۵، ۷۰۰میلیون دلار ودر سال جاری ۱۱۱۵ میلیون دلار از این مبلغ، در اختیار اموزش وپرورش قرار گرفت اما به دلیل مقررات دست وپاگیراداری ومشکلات بوروکراتیک، سازمان نوسازی مدارس قادر به جذب این بودجه وساخت وساز وتعمیر مدارس در مقیاس وسیع نیست.
‏نیروی انسانی
‏حدود ۴۰ در صد کارکنان دولت در وزارت اموزش وپرورش به کار اشتغال دارند. مجموع شاغلان این وزارتخانه حدود۲/۱ میلیون نفر است. تقریبا ۷۰۰هزار نفر از این تعداد در کلاس های درس به عنوان اموزگار ، دبیر،هنراموز به تدریس مشغولند و۴۰۰هزارنفر به عنوان کادر اداری مدرسه(مدیر، معاون،دفتردار،سرایدار، متصدی ازمایشگاه وکارگاه، کتابدار ) و کارمند اداری در مناطق وسازمانها وستاد وزارتخانه کار می کنند.بسیاری از کارکنان اداری دارای رسته اموزشی هستند و اشتغال کارکنان اموزشی در مشاغل اداری وبالعکس به سهولت امکانپذیر است ونیاز به تغییر رسته ندارد. با امارهای ارائه شده باید با احتیاط برخورد کرد وتناقض های موجود در انها را به عنوان بخشی از نارسایی سیستم پذیرفت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.