تحقیق در مورد آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی ۱۳ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی ۱۳ ص دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی ۱۳ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی ۱۳ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی ۱۳ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏آمار خسارات خوردگی در ایران و جهان‏……….‏…………………………………………………….. &‏ ۱
‏آمار و ارقامی از خسارت های ناشی از خوردگی
‏یکی از مشکلاتی که تمامی صنایع کم و بیش با آن روبهرو هستند، مسئله خوردگی است. آمار و ارقامی که از خسارتهای ناشی از خوردگی گزارش شده است، تلاش جدی برای مقابله با این پدیده نامطلوب را ضروری می سازد.
‏خوردگی نه ‏تنها باعث اتلاف ماده و انرژی میگردد و بنابراین سبب وارد ‏نمودن ضرر و زیان اقتصادی میشود، بلکه با وارد نمودن آسیبهای انسانی ‏و حتی جانی و یا زیستمحیطی، اثرات تخریبی خود را ‏چند برابر میکند.
‏مطلب زیر که از کتاب “خوردگی میکروبی” نوشته “مهندس رضا جواهر ‏دشتی” میباشد، به ذکر نمونههایی از هر کدام از موارد فوق الذکر میپردازد:
‏اتلاف ماده و انرژی:
‏بر اساس آمارهای بینالمللی در هر ۹۰ ثانیه یک تن فولاد در اثر خوردگی ازبین میرود. همانطور که میدانیم یکی از مسائلی که در طراحی در نظر ‏گرفته میشود، اندیشیدن و به کارگیری فاکتورهای اضافی در طراحی میباشد ‏مثلاً ضخیمتر گرفتن بدنه کشتیها و یا لولهها نمونهای از ‏آن ‏است. اگر لولهای به قطر ۸ اینچ فولاد به اندازه مسافت تقریبی تهران- همدان در مقابل خوردگی محافظت شود، ضخامت آن به جای ۳۳۲/۰ اینچ میتواند به ۲۵/۰ ‏اینچ تقلیل یابد و این یعنی صرفهجویی ۳۷۰۰ تن فولاد و افزایش ظرفیت داخلی لوله به میزان ۵ درصد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.