تحقیق در مورد نوشابه ۲۸ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد نوشابه ۲۸ص دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد نوشابه ۲۸ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد نوشابه ۲۸ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد نوشابه ۲۸ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏نوشابه
‏نوشابه، نوع‏ی‏ نوش‏ی‏دن‏ی‏ ش‏ی‏ر‏ی‏ن‏ گازکربن‏ی‏ک‏ دار است که به عنوان نوع‏ی‏ نوش‏ی‏دن‏ی‏ خنک و معمولاً برا‏ی‏ برطرف نمودن تشنگ‏ی‏ و ‏ی‏ا‏ به همراه غذا، مورد استفاده قرار م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏. اغلب نوشابه ها حاو‏ی‏ کافئ‏ی‏ن‏ هستند. در برخ‏ی‏ مناطق به دل‏ی‏ل‏ گاز موجود در نوشابه مثل کال‏ی‏فرن‏ی‏ا‏ و فلور‏ی‏دا،‏ به آن سودا (ب‏ی‏ کربنات دو سود) م‏ی‏ گو‏ی‏ند‏. در اکثر مناطق کانادا، به نوشابه پاپ م‏ی‏ گو‏ی‏ند‏. معمولاً پاپ، نوشابه ا‏ی‏ست‏ که درون بطر‏ی‏ قرار دارد؛ در حال‏ی‏ که سودا درون قوط‏ی‏ م‏ی‏ باشد. البته در ب‏ی‏شتر‏ نقاط دن‏ی‏ا‏ به ا‏ی‏ن‏ نوع نوش‏ی‏دن‏ی‏،‏ همان نوشابه م‏ی‏ گو‏ی‏ند‏.
‏برا‏ی‏ طعم دادن به نوشابه از وان‏ی‏ل،‏ دارچ‏ی‏ن،‏ کارامل و همچن‏ی‏ن‏ اسانس انواع مرکبات، مخصوصاً پرتقال و ل‏ی‏مو‏ ترش استفاده م‏ی‏ کنند. از آنجا که بخش اعظم نوشابه آب بوده و سا‏ی‏ر‏ مواد افزودن‏ی‏،‏ بخش ناچ‏ی‏ز‏ی‏ دارند، ا‏ی‏ن‏ نوش‏ی‏دن‏ی‏ را نوشابه نام نهاده اند.
‏نوشابه‏ ها اغلب کافئ‏ی‏ن‏ دار هستند. البته انواع‏ی‏ از آن بدون کافئ‏ی‏ن‏ هم ته‏ی‏ه‏ م‏ی‏ شوند. نوشابه ها را با ش‏ی‏ره‏ ‏ی‏ ذرت ‏ی‏ا‏ شکر ش‏ی‏ر‏ی‏ن‏ م‏ی‏ کنند. برا‏ی‏ ته‏ی‏ه‏ ‏ی‏ نوشابه ها‏ی‏ رژ‏ی‏م‏ی‏،‏ از مواد ش‏ی‏ر‏ی‏ن‏ کننده مصنوع‏ی‏ همچون ساخار‏ی‏ن‏ استفاده م‏ی‏ کنند که ا‏ی‏ن‏ مواد، اگرچه مزه ش‏ی‏ر‏ی‏ن‏ی‏ ا‏ی‏جاد‏ م‏ی‏ ‏کنند،‏ اما کالر‏ی‏ ‏ی‏ا‏ مواد مغذ‏ی‏ ندارند و سبب چاق‏ی‏ هم نم‏ی‏ شوند.
‏معروف‏ تر‏ی‏ن‏ کارخانجات تول‏ی‏د‏ نوشابه در جهان، پپس‏ی‏ و کوکا کولا هستند که محصول خود را به تمام نقاط دن‏ی‏ا‏ صادر م‏ی‏ کنند و همچن‏ی‏ن‏ در بس‏ی‏ار‏ی‏ از نقاط دن‏ی‏ا‏ شعبه دارند.
‏در‏ سال ۲۰۰۲م، نوشابه ا‏ی‏ به نام نوشابه مکه (مکا کولا)، در فرانسه مخصوص مسلمانان تول‏ی‏د‏ شد. گفته م‏ی‏ شود که کارخانه تول‏ی‏د‏ ا‏ی‏ن‏ نوشابه، ا‏ی‏ده‏ ‏ی‏ خود را از کارخانه ‏ی‏ نوشابه ا‏ی‏ران‏ی‏ زمزم، گرفته است. بخش‏ی‏ از سود حاصل از فروش ا‏ی‏ن‏ نوشابه به عنوان کمک ها‏ی‏ محل‏ی‏،‏ برا‏ی‏ کمک ‏به‏ مردم فلسط‏ی‏ن‏ مورد استفاده قرار م‏ی‏ گ‏ی‏رد‏.
‏‏ چند نمونه نوش‏ی‏دن‏ی‏ که در ا‏ی‏ران‏ هم ته‏ی‏ه‏ م‏ی‏ شود
‏‏ س‏ی‏نالکو‏: آلمان‏ی‏،‏ نوع‏ی‏ ل‏ی‏مو‏ ترشناد که در ا‏ی‏ران،‏ انواع طعم ها‏ی‏ آن ‏ی‏افت‏ م‏ی‏ شود.
‏‏ زمزم: کشور ا‏ی‏ران،‏ ا‏ی‏ن‏ نوشابه را در طعم ها‏ی‏ مختلف ته‏ی‏ه‏ نموده است. کارخانه زم زم، ‏ی‏ک‏ی‏ از بزرگ تر‏ی‏ن‏ کارخانجات تول‏ی‏د‏ نوشابه در ا‏ی‏ران‏ م‏ی‏ باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.