تحقیق در مورد خوزستان + جغرافی ۲۱ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد خوزستان + جغرافی ۲۱ ص دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد خوزستان + جغرافی ۲۱ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد خوزستان + جغرافی ۲۱ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد خوزستان + جغرافی ۲۱ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏استان خوزستان با مساحت ۶۴‏‏۲۳۶ کیلومتر مربّع در جنوب غربی ‏ایران‏ در جوار ‏خلیج فارس‏ و ‏اروندرود‏ قرار دارد و مرکز استخراج نفت ایران است. شهر ‏اهواز‏ مرکز استان خوزستان است.
‏خوزستان از شمال به ‏استان‏ ‏لرستان‏، از شمال شرقی به استان ‏اصفهان‏، از شمال غربی به استان ‏ایلام‏، از ‏شرق‏ و جنوب شرقی به ‏استان چهارمحال و بختیاری‏ و ‏استان کهکیلویه و بویراحمد‏، از جنوب به ‏خلیج فارس‏، و از غرب به ‏کشور‏ ‏عراق‏ محدود می‌شود. این استان با جمعیّت ۳‏‏۷۴۶‏‏۷۷۲ نفر دارای ۶۴۴‏‏۰۴۰ خانوار است.‏[‏نیازمند منبع‏]‏ استان خوزستان در محدوده ۴۷ درجه و ۴۲ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۳۹ دقیقه طول شرقی از ‏نصف‌النهار‏ ‏گرینویچ‏ و ۲۹ درجه و ۵۸ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۵۸ دقیقه شمالی از ‏خط استوا‏ قراردارد.
‏خوزستان از جمله استان‌هایی است که در طول ‏جنگ هشت ساله‏ دچار آسیب و خسارت فراوانی شد. اشغال طولانی‌مدت برخی مناطق استان، موشک‌باران دایمی برخی شهرها (به خصوص ‏دزفول‏)، و حملات ‏هوایی‏ و ‏زمینی‏ به شهرهای ‏بستان‏، ‏هویزه‏، ‏سوسنگرد‏، ‏اهواز‏، ‏شوش‏، ‏شادگان‏ و بسیاری از مناطق دیگر، همه و همه باعث آسیب‌های فراوان به سرمایه‌های طبیعی و ‏انسانی‏ و زیرساخت‌های فرهنگی، ‏اجتماعی‏ و ‏اقتصادی‏ آن شدند.
‏اقتصاد و منابع طبیعی
‏در سال ۱۳۰۸ ‏خورشیدی‏ نخستین چاه نفت ایران توسط گروهی ‏بریتانیایی‏ به سرپرستی ‏ویلیام ناکس دارسی‏ در شهر ‏مسجد سلیمان‏ در خوزستان حفر و نفت از آن استخراج شد. این چاه که به «‏چاه شماره یک‏» مشهور است، نخستین چاه نفت در جهان است که از آن در مقیاس صنعتی نفت استخراج شده، و اولین گام در تاسیس صنعت نفت ایران و ‏شرکت نفت انگلوپرشین‏ بوده‌است. ‏چاه شماره یک‏ هم‌اکنون بصورت موزه تحت مدیریت ‏شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ایران‏ (NISOC‏) اداره می‌شود. استان خوزستان غنی‌ترین استان‌ ایران در زمینه‌‏‏ منابع ‏نفت‏ و ‏گاز‏ است که در حال حاضر عمده‏‏ درآمد کشور از راه صدور این دو محصول طبیعی حاصل می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.