تحقیق در مورد تمیز کردن کانالهای هوا ۶۷ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد تمیز کردن کانالهای هوا ۶۷ ص دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد تمیز کردن کانالهای هوا ۶۷ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد تمیز کردن کانالهای هوا ۶۷ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد تمیز کردن کانالهای هوا ۶۷ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏۲
‏تمیز کردن کانالهای هوا ؛
‏امر مهمی که د‏ر‏ ‏ایران توجهی به آن نمی شود .
‏اهمیت کیفیت هوای داخل ساختمان
‏مطالعه آلودگی محیطهای بسته غیر حرفه ای (Non – Occupational Indoor Environment)‏ تقریباً علم جدیدی است و از عمر آن حدود ۲۵ سال می گذرد به طوری که اولین سمینار بین المللی آن در سال ۱۹۷۸ میلادی ودر دفتر منطقه ای اروپایی سازمان بهداشت جهانی در دانمارک برگزار گردید .
‏مطالعاتی که توسط سازمان محیط آمریکا انجام شده نشان می دهد که میزان آلودگی داخل ساختمان حدود ۲ تا ۵ برابر آلودگی خارج از ساختمان است و گاهی این مقدار تا ۱۰۰ برابر افزایش می یابد . با توجه به این که مردم حدود ۹۰ درصد اوقات خود را در داخل ساختمان می گذرانند ، اهمیت آلودگی داخل ساختمان و کنترل کیفیت آن مشهود می گردد.
‏آلودگی هوای داخل ساختمان‏ ‏در دراز مدت و کوتاه مدت اثرات سوء بر سلامتی ساکنان دارد . آلودگی هوا در دراز مدت باعث امراض تنفسی و سرطان می شود که فرد را به شدت از کار‏ ‏م‏ی‏ ‏اندازد و د‏رنهایت باعث مرگ او می شود . عوامل این آلودگی را می توان گاز رادن (Radon‏) ، آزبست و مصرف دخانیات ذکر کرد. از عوارض کوتاه مدت یا ‏فوری آلودگی هوای داخل ساختمان م‏ی‏ ‏توان خارش چشم و گوش و حلق و بینی ، سردرد ، سرگیجه و خستگی مفرط را نام برد و نشانه های سوءسلامتی به صورت آسم ،سینه پهلو (ذات الریه ) و تب ظاهر می گردد. عوامل این آلودگی عبارتند از کمبود تهویه ، آلودگی شیمیایی و بیولوژیکی از منابع داخل و خارج ساختمان و سایر عوامل غیر آلاینده مانند دما ، رطوبت ، میزان روشنایی و ارگونومیک محل کار .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.